Recensie Melly/Natasha/Gia, Eindhoven (Dame reist door heel Nederland) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Investigabiles

Stamgast
Forumpionier
323
22/07/21
356
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/6248748-gia
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na mijn mislukte date met Aida (zie recensie Noord-Holland), toch maar weer op pad gedaan in regio Arnhem.

Na wat zoekwerk uitgekomen bij Gia. Afspraak via app verliep vrij vlot en prettig. Na aankomst even zoeken, maar eenmaal binnen. Mooie meid om
te zien en een lekker lichaam. Douchen en pret kon beginnen. Zoenen + pzc 40€ extra in totaal.

Elkaar rustig beginnen te verkennen en opwarmen. Zoent wel, maar geen tongzoenen (minpunt). Helaas, had ze ook een beetje moeite met mn dop ?, maar toch hield ze dit lang vol. Nou, dan maar condoom erom en lekker rustig mijn gang kunnen gaan. Doet actief mee, zij eerst on top, aangezien ze vrij slank is en zeer strak van onder, duurde het in diverse standjes niet zo heel lang voor ik klaar kwam. Service is gewoon goed tot uitstekend. Herhaling zeker.

Daarna even kort over en van alles gepraat. Slimme meid en weet wat ze wil.
Blijft nog ongeveer 2 weken in Arnhem. Locatie is evt makkelijk te bereiken via centraal.

Note: ik zag haar vriendin Izabel op de bank zitten. Onwijs mooie meid, waar ik 10x mn nek voor zou omdraaien. (https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/590620-izabel)

Ze gaf aan dat ze ook trio's doen, maar daar twijfel ik nog over. Ik denk dat ik puur op basis van uiterlijk toch nog een rondje Arnhem ga doen en Izabel een bezoekje ga brengen.
 
Voor de mensen die Gia willen bezoeken. Iemand anders gebruikt haar foto's. Momenteel staat nzc aangevinkt, maar dat doet zij niet!

Ik zag dat haar thread verplaatste door NL. Zij ontvangt normaliter alleen in Arnhem of Amsterdam.
 

dus dit is NIET de dame waarover de recensie gaat?
Nee, geen idee wie achter de deur staat als je aan belt.

Ik heb prive contact met de dame en haar foto's zijn gejat, alsmede van haar vriendin (Izabel). Schijnbaar doet kinky hier niets tegen..

Ze doen absoluut geen sex zonder condoom.
 
Nee, ik heb geen idee. Ik heb contact met Gia via haar 2e en prive nummer. Het eerste nummer en wat vermeld staat is nu in gebruik van een booker.

Gia ontvangt altijd samen met Jazmin. Zijn ze niet samen dan zijn ze niet in het land.

Dus ik vermoed dat dit alleen is om klanten te lokken!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan