WHEM Melody (Arnhem)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar48

Wandelaar
70
14/09/21
81
2
Hoi, iemand bekend met deze dame ?
Wil haar graag eens bezoeken, is mijn type wel, maar kan hier geen reviews vinden.
Adverteert voor zover ik kan zien alleen op Kinky.nl. Heeft daar aantal positieve reviews, lijkt betrouwbaar, maar check dat graag ook hier.
 
Advies is het beste wegblijven, tijd geleden afgesproken en moest paar uur later naar een marginale wijk in Utrecht komen. Ik was daar wat eerder al een whatsapp gestuurd of ik eerder kon komen maar dit had ze niet gezien, wat kan natuurlijk. Nadien op de afgesproken tijd nogmaals bericht voor het huisnummer, nu wel online maar geen reactie, ook nog gebeld een aantal keer en berichtjes gestuurd en totaal geen reactie.

Er kan altijd iets gebeuren en tussenkomen, maar zo ga je niet met klanten om. Ben dus terug gereden, 200km voor niks door deze 'geweldige dame'.
Nadien stuurde ze nog waar ik was en dat het uitgelopen was met een klant maar dan ben je bij mij al klaar, was op de terugweg en had geen zin meer in haar. Voor mij een geval van 1x en nooit meer.
 
Advies is het beste wegblijven, tijd geleden afgesproken en moest paar uur later naar een marginale wijk in Utrecht komen. Ik was daar wat eerder al een whatsapp gestuurd of ik eerder kon komen maar dit had ze niet gezien, wat kan natuurlijk. Nadien op de afgesproken tijd nogmaals bericht voor het huisnummer, nu wel online maar geen reactie, ook nog gebeld een aantal keer en berichtjes gestuurd en totaal geen reactie.

Er kan altijd iets gebeuren en tussenkomen, maar zo ga je niet met klanten om. Ben dus terug gereden, 200km voor niks door deze 'geweldige dame'.
Nadien stuurde ze nog waar ik was en dat het uitgelopen was met een klant maar dan ben je bij mij al klaar, was op de terugweg en had geen zin meer in haar. Voor mij een geval van 1x en nooit meer.
Da's inderdaad zwaar klote voor je. Ik was van plan volgende week te gaan. Moet ook wel een eind rijden, denk daar nog eens over na, of moet toevallig eens in de buurt zijn.
 
Dat klopt hierboven, heb hier ook een review ingediend en die wordt geweigerd, dus als je de slechte er niet op zet dan worden ze vanzelf alleen maar top.

Als de wandelaar niks van zich laat horen dan wordt hij gelijk afgemaakt, maar andersom hoeft de wandelaar het toch ook niet te pikken dat de dame haar afspraken niet nakomt, en al helemaal niet dat ze niet meer reageert(geen telefoon opnemen of app beantwoorden) terwijl ze toch online zijn op whatsapp......
 
Ik was dit onderwerp begonnen omdat ik dacht dat ze nog niet beschreven was, maar had niet goed genoeg gezocht.
Stond er al op als Melody, Amsterdam.
Staat ook bij nzcforum onder de naam Lada
 
Gisteren bij deze dame geweest ..
Nou ja in de straat ....
Afgesproken en eenmaal aangekomen niet meer reageren maar wel steeds online zijn ....
Maar weer terug naar huis gegaan andere hebben dit ook meegemaakt....
 
Gisteren bij deze dame geweest ..
Nou ja in de straat ....
Afgesproken en eenmaal aangekomen niet meer reageren maar wel steeds online zijn ....
Maar weer terug naar huis gegaan andere hebben dit ook meegemaakt....
Nou ja, schiet niet op. Ik was er steeds niet aan toegekomen om haar te bezoeken, maar dat ga ik nu niet meer doen. Het leek veelbelovend (als ze haar afspraken nakomt). Maar dit is zonde van je tijd.
TMM
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat klopt, ze rouleert tussen Amsterdam, Arnhem en Den Haag.
Ik heb daarnet toch even op de link geklikt en zie dat volgens de advertentie haar standplaats is gewijzigd in Den Haag. Voor wat het waard is.
Ja daarom ben ik ook naar Den haag gegaan naar het adres wat ze opgaf en niks.meer daarna gehoord wel gelezen beetje jammer ze lijkt me nig steeds leuk 🙈
 
Ik heb daarnet toch even op de link geklikt en zie dat volgens de advertentie haar standplaats is gewijzigd in Den Haag. Voor wat het waard is.
Dit wil niks zeggen, toen ik met haar een afspraak probeerde te plannen zat ze volgens de advertentie in Arnhem, maar ik moest naar Utrecht komen.
Deze rondtrekkende circussen zijn beter te vermijden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan