Recensie Melody, Den Haag (vh Assen, Eindhoven, Arnhem) 4,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3606010-melody
Totale kosten (in euro)
200
Gisteren weer eens deze lieve Aziatische dame ontmoet na zeker twee jaar.
Geen idee eigenlijk waarom het zo lang heeft geduurd.

Tot mijn verbazing spreekt ze ineens volledig Nederlands waar we de laatste keer nog in het Engels communiceerde en dat was beperkter dan haar Nederlands nu.
In 15 maanden geleerd zei ze dus ook nog de brains!

Ze haalt inderdaad de pagina offline als ze vol zit dus inderdaad het beste in de ochtend kijken.

Wat valt er eigenlijk nog meer te zeggen dan wat er al gezegd is.
Begon bij mij ook met een zachte en sensuele massage die langzaam word opgebouwd.
Daarna volgde echt een fantastische pijpbeurt, zo geil als zo een kleine vrouwtje hem helemaal opzich neemt ;)
Ze maakt heerlijk sexy geluidjes en ondanks dat ze heel lief en onschuldig over komt kan er zo soms ook nog wel wat schunnige taal uit komen.
Dus ondanks de "fuck me harder" wilde ik uiteindelijk toch nog even van die pijpkunsten genieten en ben uiteindelijk heerlijk in haar mondje gekomen!

Fantastisch uurtje met een fantastisch vrouw die er alles aan doet een heerlijk uurtje met je te beleven.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Zit in Den Haag en deze week bij haar geweest. Afspraak maken ging overigens bij mij makkelijk, en ze wilde wel een aantal vragen stellen zoals of ik al eerder had afgesproken. Eenmaal daar aangekomen wilde ze graag dat ik Nederlands sprak en dat ging verrassend goed. Eerst gaf ze een knuffel en zei ze dat er geen haast was, toen betaald en daarna solo gedouched.

Ze stelde eerst de massage voor maar ik heb voorgesteld om dat erna te doen. En toen begonnen we rustig met zoenen, knuffelen, strelen en zittend op het bed en daarna liggend. Dat ging zo een tijdje door totdat ik het tijd vond om haar rustig te beffen en heb dat wel een tijdje volgehouden waarbij ze zich liet gaan, heel lief maar kreeg haar wel kleddernat maar niet klaar. En toen mocht ik al haar zachte kusjes over mijn lichaam ondergaan en idd pmc langzaam maar met veel gevoel. Totdat ze naast me kroop en op haar zij ging liggen voor een zijwaarts standje waarin ik haar harde borsten kon strelen en ze lief zachtjes kreunde. Wat heerlijk zeg net of je met je vriendin aan het vrijen bent, daarna was het doggy liggend en vervolgens in Missio kon ik het niet meer tegenhouden en cd volgespoten.

En daarna dus nog een heel lieve massage met olie. Wat een schat van een dame, slank en redelijk strak want ze sport meerdere keren per week.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3606010-melody
Totale kosten (in euro)
180
Kan kort zijn: heb weer een fantastische date gehad en wordt niet saai of eentonig, alle reviews geven het goede beeld van deze prachtige lieve zachte vrouw.

Terug
Bovenaan Onderaan