Recensie Melody, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stephan

Vaste klant
Forumpionier
201
05/07/21
127
16
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/9326923-melody
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteravond langs geweest bij Melody in de buurt van Rotterdam Blaak. Ik had in ieder geval afgesproken met Melody maar er deed een ander klein Roemeens dametje open. Wel 1 met een leuk gezichtje en lichaampje dus de date doorgezet. Vervallen oude flat, douchen niet mogelijk, meerdere dames/profielen op dat adres, deze praktijken allemaal al vaker gezien. Pure afwerksex maar daar had ik ook op gerekend dus niet erg. Uiteraard veel "not so deep baby" en "not so hard baby" wat tegenwoordig standaard is bij die Roemeense dames. MAAR... deze dame kent wel een leuk kunstje: tijdens het pijpen en tijdens de sex kijkt ze je continu diep in de ogen waardoor de gehele situatie toch opeens soort van intiem wordt. Dame is best knap ook, klein en slank en met kleine natuurlijke borsten. Ik betaalde 100 euro voor een half uur pzc en nmc. Anaal doet ze niet, cim is 50 euro extra (niet gedaan). Ballen likken zit bij de prijs inbegrepen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan