Recensie Melody, Saunaclub Venus, Hamminkeln 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

andredesiga

Stamgast
440
29/08/21
464
117
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
150 + fooi
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na mijn eerste kamer zat ik een tijdje voor me uit te staren op een bank nabij Melody. Op gegeven moment maakte ze een redelijk persoonlijke opmerking en ben ik bij haar gaan zitten - dit werd een totaal ander, persoonlijker gesprek als het standaard riedeltje (waar kom je vandaan, ben je hier voor het eerst etc) en ik voelde dat de connectie goed zat.

Op de kamer begon een foreplay waar geen eind aan leek te komen: strelende vingers, nagels en likken all over. Een voorzichte kus die langzaam overging in vol tongzoenen. Balzak en perineum werden gestreeld en gelikt tot ze uiteindelijk millimeter voor millimeter mijn pik in haar mond nam en het bloed uit mijn hoofd zoog.

Na een kort intermezzo waarin ik haar gemasseerd had, vroeg ik haar om op mij te gaan zitten en geleidelijk aan gooide ze het tempo omhoog. Ik heb klaarkomen zo lang mogelijk geblokkeerd, maar op gegeven moment lukte dat echt niet meer.

Al met al heeft Melody mijn benchmark in sexbeleving een flink eind omhoog gezet...
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nogmaals geweest - companion, TZ, endless BJ waarbij ballen en perineum worden meegenomen staan nog altijd op hoogste nivo.
En ook haar handen zijn continue heerlijk bezig om je overal te teasen.
Ze probeerde dit keer om DT te gaan maar kwam helaas net een paar centimer te kort.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan