Recensie Mely, Den Haag, Doubletstraat 31 k1 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befaap

Stamgast
Forumpionier
412
05/07/21
434
22
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag begon het te kriebelen en naar de Doublet gewandeld. Bezetting was mager, maar in passage 31 zijn de afgelopen maanden wat Columbiaanse dames gestart. Eigenlijk kwam ik voor Christina van k9, maar de wat oudere dame op k2 zocht oogcontact. Zag er lekker hoerig uit. Even naar Christina gezwaaid en bij Mely binnengestapt. Zo stelde ze zich voor. Ik schat haar midden in 40 en ze zegt hier nu 3 maanden te werken. Ik geloof haar graag😁op de vraag hoeveel het kostte wees ze naar de sticker op de deur: 35 euro. Ik was geil, dus gaf haar 50. Geen moment spijt van gehad. Tongzoenen, beffen, pzc, alles zat in het pakket. Mely begon met mij en zichzelf te wassen. Op bed geteased en al nel. Rolden we tongzoenend over het bed. Haar tepels bleken gevoelig en al likken en strelend. Mely gebeft. Ze waardeerde dit hoorbaar en voelbaar. Op een gegeven moment werd mijn hoofd zo ongeveer tussen haar benen gekraakt. Afgemaakt in missionaris. Bij de afscheidskus weer wat opgefrist. Na 20 minuten stond ik voldaan weer buiten. Herhalingsgevaar: 100%.
 
Mely stond vanmiddag op 39k2 en vanavond op 31k1. Dame vanmiddag bezocht, het was een prima bezoek. Mely is overigens Dominicaanse. In de avond haar vriendin Judy bezocht op nummer 3. Recensie van dat bezoek volgt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De recensies wekten bij mij toch aardig wat interesse op. Aangezien de meeste van mijn favoriete dames op vakantie waren een beetje hier en daar rondgekeken naar de alternatieven en Mely bleek echt een goede keuze te zijn.
We hebben een tijdje gedanst op de Spaanse muziek, elkaar diep in de ogen aangekeken en elkaar nog vele zoentjes gegeven.
Ik kreeg een heerlijke massage met haar borsten en waarna ze op mij kwam liggen en ik haar billen kon masseren.
Ze heeft mij hierna heerlijk gepijpt en we hebben een lekker partijtje geneukt in standje cowboy waarbij zij op mij zat.
Ze heeft zo'n heerlijke strakke poes dat ik mijn zaad niet meer kon tegenhouden en lekker ben klaargekomen in haar poes.
Het is heel erg lekker om Mely te neuken en na het neuken hebben we nog even lekker bij elkaar gelegen om een beetje tot rust te komen.
We hebben heel intensief geknuffeld met elkaar, helaas spreek ik nog niet erg goed Spaans anders had het bezoek veel langer geduurd.
We kleden ons weer aan en ik bedankte haar en gaven elkaar nog een paar zoenen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan