Recensie Mendi/Clara, Kortrijk 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brecht84

Newbie
17
28/12/22
22
7
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-mendi-intiem-mogelijk-zonder.html
Totale kosten (in euro)
70

Vandaag toch eens afgezakt naar Kortrijk voor een bezoek bij Mendi. Zeer vriendelijke en mooie dame, met een mooi strak lijfje. Spreekt wel alleen maar Duits. Gesprekken liepen dus vrij moeizaam ... Ze vroeg 70€ voor half u, voor de liefhebbers (120€ sex zonder condoom) Bij aankomst op de kamer moest ze zich nog douchen, was nog in slaaptenue. ondertussen een frisdrankje gekregen. Daarna op bed een massage gekregen (5min.), in haar mooie lingerie. Tongzoenen mocht niet, meerprijs. Laat zich ook niet beffen en pijpte niet ook. 1e maal dat ik dit meemaak. Damn, weeral verkeerde keuze gemaakt, maar had super veel goesting, dus maar begonnen in missionaris. Haar BH mocht ook niet uit ... Terwijl ik aan het neuken was, ging de deur plots open. Blijkbaar haar collega. (Bed staat tussen de open keuken en zithoek.) Grappend gezegd dat ze mocht meedoen, maar begon direct over meerprijzen. Dus er niet op verder ingegaan. Toen ik wou overschakelen naar een andere positie, de typische woorden, are you finished? No ... Maar blijkbaar is er maar 1 positie mogelijk ... Dan maar verder geschuurd en rubber volgespoten. 1e en laatste maal. Best dat ik maar 70€ heb uitgegeven, mss voor uur dat er meer inzit. Foto's kloppen wel.

Enige tijd terug ben ik ook bij Mendi geweest. Zij is het echt op de foto's, een mooie verschijning. Maar de rest is wel voor verbetering vatbaar. Communicatie is heel moeilijk, zelfs in het Duits kan of wil ze je amper begrijpen. Eenmaal afgerekend (half uurtje meer kon niet), gaat ze onmiddellijk naakt en geeft ze je een massage. Eigenlijk bestond die er uit dat ze me zo vlug mogelijk een erectie wilde bezorgen. Eenmaal dat in orde gaat ze op haar rug liggen en is het de bedoeling dat je haar penetreert. Je wordt verondersteld van enkel te neuken en aangezien het volgens haar kennelijk te lang duurde heeft ze zeker tweemaal gevraagd of ik nog niet klaar was. Heel stimulerend was dat toch niet. Toen ik uiteindelijk mijn kwakje gedeponeerd had, kon ik niet vlug genoeg weg zijn. Dit is zeker niet voor herhaling vatbaar.

Enige tijd terug ben ik ook bij Mendi geweest. Zij is het echt op de foto's, een mooie verschijning. Maar de rest is wel voor verbetering vatbaar. Communicatie is heel moeilijk, zelfs in het Duits kan of wil ze je amper begrijpen. Eenmaal afgerekend (half uurtje meer kon niet), gaat ze onmiddellijk naakt en geeft ze je een massage. Eigenlijk bestond die er uit dat ze me zo vlug mogelijk een erectie wilde bezorgen. Eenmaal dat in orde gaat ze op haar rug liggen en is het de bedoeling dat je haar penetreert. Je wordt verondersteld van enkel te neuken en aangezien het volgens haar kennelijk te lang duurde heeft ze zeker tweemaal gevraagd of ik nog niet klaar was. Heel stimulerend was dat toch niet. Toen ik uiteindelijk mijn kwakje gedeponeerd had, kon ik niet vlug genoeg weg zijn. Dit is zeker niet voor herhaling vatbaar.
Herkenbaar ... 🤔

Bezoekje gebracht bij Mendi in Kortrijk . Het is de dame zoals op de fotos . Vriendelijk , mooie en slanke dame .
Ontvangt overkant van het hospitaal en parking geen probleem . Ze ontvangt in een studio waar ze me goed verwend heeft .
Zal zeker nog eens afspreken met deze dame

Bezoekje gebracht bij Mendi in Kortrijk . Het is de dame zoals op de fotos . Vriendelijk , mooie en slanke dame .
Ontvangt overkant van het hospitaal en parking geen probleem . Ze ontvangt in een studio waar ze me goed verwend heeft .
Zal zeker nog eens afspreken met deze dame
Dankuwel voor de review. Is anaal vingeren, rimmen bij haar mogelijk zoals in haar advertentie?

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-mendi-kortrijk-centrum.html
Totale kosten (in euro)
120
Ik heb voor een uur betaald, na ongeveer 35 min stond ik terug buiten.
Zeer onverzorgde dame, werkt samen met een vriendin.
Ik heb een rare gevoel gehad dat er nog iemand anders in dit huis zat...
Zeer raar. Voelde me echt niet goed.
Qua servies........ pfffff dikke onvoldoende!!

Gisteren een afspraak gemaakt met deze Clara.

Ziet er niet echt uit als de dames in de andere links, maar haar WhatsApp zegt "ich bin Mendi" dus...

TLDR: Vriendelijke dame die duidelijk niet gewend is van vriendelijk behandeld te worden. De grootste barrière, voor mij, was de moeilijke communicatie. Denk ook, mits goed opgewarmd, ze lekker zal zijn om te neuken, maar daar geraak ik de laatste tijd minder aan toe.

Was een heel last minute beslissing. Timing was ook beetje moeilijk en ik was daardoor besluiteloos. Ze was ook niet echt communicatief en besloot te annuleren en te gaan fitnessen. Dan tijdens de fitness krijg ik "Come". Had zowiezo zin, dus afgesproken voor 30 minuten, 70€ voor binnen 30 min, fitness afgebroken, snelle douche.

Ik sta er 10 minuten te vroeg. Ik laat het haar weten. Geen antwoord. Begrijpelijk dus ik wacht een beetje. Het afgesproken uur is er en geen respons. Geen deur die open gaat. Ik wacht nog wat. Nog eens 15 minuten later, net als ik wil opgeven krijg ik een "Yes" op WhatsApp. Een ogenblik later gaat een venster open. "Hey" roept ze me toe en ze wijst naar de deur.

Opgelucht ga ik binnen. 2 verdiepingen omhoog en wordt ik binnengelaten in een appartement met een ruime inkom met allerlei kamers. Ik wordt geleid naar een kamer met alleen een bed in met een grauw deken. Zag er oud, maar proper uit.

We spreken nog eens af. 30 minuten, 70 euro. Ik betaal op voorhand. Ze laat me alleen in de kamer om zich te gaan voorbereiden. Ik doe alles uit behalve mn onderbroek en wacht. Beetje prutsen op telefoon.

Wanneer ze terugkomt (ik blik snel naar de klok op mn telefoon) heeft ze alleen een handdoek om.

Het is een knappe meid, Clara. Lekkere borsten. "silicon" zegt ze, maar ze zijn rond, mooi en lekker zacht. Ik ben voorzichtig en mag ze likken en haar strelen. Ze zegt dat ze gestressed is en ik stel haar gerust. "We do slow" met gebaren en sussend geluid. Ze lijkt wat te ontspannen.

Ik geleid haar naar het bed en ze legt haar op haar buik. Ik ga met mijn handen over haar lichaam. Ze is mooi slank, niet strak strak, zacht. Het is een genot voor mijn handen. Ze geniet er, denk ik toch, ook een beetje van. Maar als mijn handen over haar kont gaan nijpen de benen toch wat samen. Ik geef haar een compliment over haar lekker achterwerk en ze draait haar op haar rug.

Ik wrijf daar nog een tijdje rond, maar positioneer mezelf ook beetje meer over haar. Plots een geeuwtje. Ze verontschuldigt zich en ik stel haar gerust "Nono, it's ok. Relax is working.". Ze glimlacht.

Ik vraag of ik haar kan beffen (met gebaren van mijn mond naar haar poes). Ze kijkt zo van "Echt?". Ik stel haar gerust dat ik voorzichtig zal zijn en dat ze me mag tegenhouden met haar hand op mijn hoofd als het niet goed is.

"Ok, but first.. 1 minute ok, I go...". Waarschijnlijk nog eens extra schoon maken daar beneden. Beetje later is ze terug en springt ze enthousiast naast me op bed. Ik werk mezelf naar beneden en begin er aan. Haar zorgen smelten sneller weg dan een dame blanche in de zon. Ze is enorm responsief en geniet er (weer, schijnbaar toch) echt van. Waar sommige DVPs al heel wat gewend zijn en ik een half uur kan likken en doorgaan en waar ze zeggen dat ik gerust harder mag, komt Clara in ruwweg 10 minuten klaar(a). En dat is met ik die traag en voorzichtig doe.

Ik blijf initieel nog wat de poes strelen, maar ik weet van ervaring dat je dan beter wat pauze geeft. Ze vraagt of ik wil neuken. Ik had wel een half stevige gekregen tijdens het beffen (en ze is ook sexy), dus ik was optimistisch. Maar dat was misplaatst. De rest was een minder interessant verhaal waar we wat proberen mijn gerief in gang te krijgen.

Eén grappig voorval was wel, toen ze terugkwam van een extra condoom te halen, ze plots een boer liet. Weer, verontschuldigen, maar ik schoot in een lach. Zij ook en ze viel wat op mijn borstkas. Was wel aangenaam, haar lichaam tegen me. Wat ben ik toch "touch starved".

Het verhaal eindigt met een bijna volledige handjob, maar de tijd was om (en ik ben al gewoon dat het niet lukt om klaar te komen).

Afscheid genomen met een dikke zoen op haar borsten en een belofte om terug te komen.

Ain't that the truth! :LOL: Ze biedt intiem aan zonder condoom en er is zelfs geen ene goeie ervaring te lezen op het nzc-forum... :rolleyes:

Dus jij zoekt graag de spanning op in uw dates...
Was op dit moment redelijk overtuigd dat het niet dezelfde was. Dat Carla en Mendhi verschillende personen.

Mendhi heeft lang haar, geen borsten en, vooral, is heel smal.

De dame van gisteren had een lekkere cup, kort haar en was beter gevuld. Toen ze glimlachte was dit ook heel anders. Er was ook geen sprake bij haar om eender wat zonder condoom te doen. Ze had mijn portefeuille gezien (had haar zelfs bijna teveel gegeven) en dus reden en kans genoeg. Heb bvb ook een poging tot blowjob gehad (niet makkelijk zonder een stijve, maar veel simpeler zonder condoom) en ze stelde het zelfs nooit voor.

Tegenargument is dat ze ook overwegend Duitstalig leek te zijn.

Dus.. misschien een andere thread? Er zijn waarschijnlijk teveel Claras ondertussen in Kortrijk...

Mendi was de eerste naam die ze ooit gebruikte. Haar naam en foto's staan gegrift in mijn geheugen want op diezelfde plek van haar eerste advertentie ben ik een aantal keer langsgeweest bij een Arabische milf van 40 jaar.

Zelfde foto op nzc-forum als de link van in uw profiel - dus twijfel is er écht niet hoor.

Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Mendi was de eerste naam die ze ooit gebruikte. Haar naam en foto's staan gegrift in mijn geheugen want op diezelfde plek van haar eerste advertentie ben ik een aantal keer langsgeweest bij een Arabische milf van 40 jaar.

Zelfde foto op nzc-forum als de link van in uw profiel - dus twijfel is er écht niet hoor.
Heb nog eens goed gekeken en ik zie toch teveel verschillen. Je hebt die dunne met lang haar die ik nu even Mendi noem voor het gemak, en je hebt die die ik linkte die ik Clara noem.

Ik herken in de foto's van "Mendi" toch niet de dame van gisteren en heb er heel dicht bij gezeten. Bij de foto's van "Clara" dan weer wel. Ze zouden van dezelfde streek kunnen zijn? Samen naar hier gekomen?

Weet niet of linken mag:

Lijkt me dat hier ook dezelfde verwarring voorgevallen is. Die laatste foto door "Voormalig lid 409" is herkenbaar als de "Clara" van gisteren, maar lijkt voor mij niet genoeg op "Mendi".

Zijn ervaring herken ik ook "Clara" in. In begin strikt met wat er afgesproken is, maar ze warmt op.

Mijn theorie is dat ze vroeger iets deelden, en "Clara" heeft de naam Clara en Mendi behouden en "Mendi" zich hernoemd heeft naar "Amalia" (met of zonder Noë als voorvoegsel).

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan