WHEM Meredith - Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tot dusver alleen mail en appcontact maar nog niet bij haar geweest. Ze reageert vaak pas op t laatste moment en voor dezelfde dag waardoor afspreken maar niet lukt. Ze liet wel weten dat ze niet in Amsterdam ontvangt.
 
Ik heb met haar afgesproken,

Het is een aardige dame, het afspreken en contact gaat moelijk, dag van tevoren werd ze echter ongesteld dus het werd alleen een pijpdate, pijpen deed ze heerlijk moet ik zeggen, ze is lekker vol, wel te zien dat ze kids heeft maar dat maakte mij niet uit,( foto,s zijn niet van haar bij de advertentie)

Hoop nog eens af te spreken voor een date met ook intiem, maar zoals ik zei, contact gaat lastig,
 
Ik heb Meredith vorige week bezocht in Almere.
Contact verliep snel en vriendelijk via whatsapp. Het huis was een beetje rommelig, maar voor mij schoon genoeg voor seks. Na de financiele
afhandeling (60 euro vluchtertje) kon ik op het bed plaatsnemen voor een heerlijke blowjob zonder condoom. Haar volle surinaamse lippen voelden heerlijk warm en zacht om mijn lul. Vervolgens heb ik haar fris kutje gebeft en daarna
met condoom geneukt.
 
Ben eergisteren wederom bij haar geweest,

En ze kan nog steeds heerlijk pijpen, warm nat, diep en ook lang, en ze houd wel van een harde aanpak,

Ik zou eigenlijk ook nog intiem gaan, maar ze was vergeten condooms te halen, en ook ik had ze niet bij me,


Echter ging dat gewoon van de prijs af, dus al met al meer dan prima
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan