WHEM Merel, Coevorden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze stond er op, maar eind vd dag er weer af. Hoopte haar weer online te zien zoals vaker maar nu is ze al een tijd offline, ook het nummer uit de lucht. Erg jammer
 
Ik ben een keertje bij deze dame geweest. Ze doet dit af en toe en ontvangt in en B&B. Ze heeft ook nog een andere baan en doet dit voor de hobby er bij. Vandaar dat ze ook maar kort adverteerd want als ze op de dag genoeg klanten heeft gaat ze offline. Leuke en aardige dame en doet wat ze zegt. Legt netjes uit waar je moet parkeren en hoe je naar haar adres moet lopen.Voor mij verder geen herhaling omdat dat het mijn type is. Smaken verschillen natuurlijk. Een betrouwbaar adre
 
Ik ben een keertje bij deze dame geweest. Ze doet dit af en toe en ontvangt in en B&B. Ze heeft ook nog een andere baan en doet dit voor de hobby er bij. Vandaar dat ze ook maar kort adverteerd want als ze op de dag genoeg klanten heeft gaat ze offline. Leuke en aardige dame en doet wat ze zegt. Legt netjes uit waar je moet parkeren en hoe je naar haar adres moet lopen.Voor mij verder geen herhaling omdat dat het mijn type is. Smaken verschillen natuurlijk. Een betrouwbaar adre
"Omdat het mijn type niet is"
Wel een betrouwbaar adres.

Stond niet goed in mijn tekst.
 
Klopt, ze geeft netjes aan waar je moet zijn. En zoals ze adverteert is het ook voor erbij dat maakt het leuker.
De 1 probeert ze te "vangen" dan ander weet wel beter. ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan