WHEM Merel DeWit

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou je daarop ook op de lijst zetten. Maak bij twijfels nooit een afspraak. Maak daar zelf ook gelijk korte metten mee. Tijd verspilt, geld kwijt, klanten afgewezen en dan om iets waar beter over nagedacht had kunnen worden.

Snap hem zelf wel 🤷🏻‍♀️

Oei its waar bedankt voor de waarschuwing dan hoef ik niet te boeken zeker geld gespaard 🤗
 
Het gebeurd vaak, uiteenlopende redenen. De een heeft net wat meer tieten kunnen krijgen op adres Y of dingen gaan net ff 2 minuten sneller bij dame X. Het is gewoon storend, vervelend, en het kost dames ook gewoon geld c.q tijd als er iedere keer (last minute) afzeggingen worden verricht.

Als het echt overmacht is, wat ook voor kan komen, dan lijkt het normaal om dat gewoon te compenseren op 1 of andere manier. Maar als je boekt, en dan af gaat zitten wachten en gaat zoeken, en je stuit op topics van GR's met andere leden hun ervaring, OH NEE NEE IK ZIE ER TOCH VANAF..... dat is gewoon storend.

Bedoel maak een lijst als positieve reviews je zo belangrijk zijn. Maak een afweging en plan dan je afspraak.
 
Vriendelijke vrouw , maar zoals hierboven vermeld daar is alles mee mee gezegd ! Afgesproken in Trianon, klopje op de deur ze kwam binnen en ik dacht dat het de kuisvrouw of zoiets was ...ze was gekleed in kledij van de jaren stilletjes ...ze had wel andere kledij mee zei ze ...maar hoefde niet voor mij ze is zeker 10 jaar ouder en de sex was maar om zo te laten , nee mij ziet ze niet meer terug .
Ik ben van plan om met haar af te spreken... Ik heb een voorkeur voor mature dames. Maar wat bedoel je met 'sex was maar om zo te laten' en andere comments die je hebt gegeven ? Kan dit iets meer in detail? Desnoods via PB.
 
Terug
Bovenaan Onderaan