Enkele weken geleden ben ik bij Chantal geweest en we hadden het alweer over mijn verjaardag welke er snel aan zit te komen. Hintend op de trio welke ik weer met haar mag gaan beleven, gaf zij aan dat zij Merel wel leuk vindt en al lang geen trio meer mee heeft gedaan. Aangezien ik Merel al lang op mijn radar had staan maar nooit uitkwam heb ik haar nog nooit ontmoet, Tot gisteren !
Ik dacht ik moet wat forceren, en zag op dinsdag dat zij donderdag avond aanwezig wast tot 20:00 gaat dus krap worden met mijn werk maar moet wel lukken. Mailtje gestuurd en na enkele min kreeg ik de bevestiging dat ze kon. Ik had gehoopt dat het donderdag middag rustig zou zijn op het werk en had al een beetje door laten schemeren dat ik wat eerder weg wilde gaan (30 min.) ben er altijd vroeg en normaal ook laat weg. Maar het tot zat mij tegen. Om 16:30 nog even een klant helpen en om 16:50 stond mijn (commerciële) collega aan mijn bureau dat ik nog met spoed een andere klant moest helpen aan gezien de andere collega's ook nog druk waren, ok doen we.. 17:20 naar huis gevlogen en gelijk onder de douche en direct naar Made toe. 18:45 was ik daar (hooipolder viel gelukkig mee !)
Daar aangekomen mocht ik nog even wachten en zag ik Milou zitten (mooie meid) en Demi kwam ook lang gelopen. Na een poosje kwam er een dame van uit de hal van kamer 7/8 door de woon kamer gelopen en zij vrolijk halo en liep door naar achteren. Wat een mooie lange slanke dame met donker haar, even kijken op mij telefoon maar paste niet bij de dames welke aanwezig waren… Dus nog wachten..
5 Min. Later kwam deze dame de kamer in geloven en riep vrolijk: Volgens mij hebben wij een date ! Het bleek dus Merel te zijn maar heeft ondertussen zwart haar. Bij de balie vroeg ik of we i.p.v. het uur gelijk 1,5 uur konden, helaas kon dit niet. Hop snel naar de kamer dan. Op de kamer lekker kennis maken door lekker te zoenen en friemelen lekker uitgekleed en wassen. Hierna lekker het bed op en rustig het e.a. bespreken en zoenen. Wat een mooi gezicht als zij op je zit! Hierna heb ik haar lekker op haar rug laten liggen en ben ik lekker al zoenend op onderzoek gegaan, toen ik de prijs had gevonden lekker haar klitje liggen likken. En nadat zij heerlijk was gekomen weer lekker naar boven gekomen om te zoenen. Hierna nam zij stout de leiding over en kroop zij weer op mij maar voor dat zij haar ding kon doen zette ik haar vast en trok ik zachtjes haar hoofd weer naar mij toe om te zoen. Toen zij aangaf dat we nog maar 15 min hadden liet ik haar los en heeft zij mij heerlijk gepijpt, en na dat ik was klaar gekomen en de bende was schoon gemaakt hebben we al zoenend weer afscheid genomen met de belofte dat zij de date in de Trio gaat worden. Nu alleen de precieze datum nog gaan bepalen zodat we alle drie kunnen.
Merel is qua uiterlijk een mooie lange slanke dame met mooie kleine naturelle borsten, deze zijn zacht maar toch stevig.