Recensie Merel, Vaassen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dus dat word een nummertje trekken, voor een nummertje te maken. Bedenk wel, wat zij aanbied word wel gebruik van gemaakt. Ik heb het ooit bij haar ook zonder gedaan. En dat was natuurlijk heerlijk. Maar toch mn verstand zegt maar niet meer doen. Vooral als dr zo lange wachtrij is. Doet me een beetje denken aan de film Flodder, dat dr een hele rij voor de deur staat. Om Tjatana te mogen wippen.
 
Deze week Merel bezocht. Het kostte wat moeite om contact met haar te krijgen maar het was zeer de moeite waard. Ze ziet er prima uit en is heel vriendelijk. Pijpen zonder condoom was heerlijk en zelf geniet ze er ook van. Helaas kunnen we nog maar een paar maanden van haar genieten want ze gaat emigreren.
 
Alles is perfect geregeld en douchen en parkeren is mogelijk. Het is alleen erg lastig om een afspraak te plannen omdat ze zo waanzinnig lekker en daardoor populair is

\\Edit mod: Afspraak maken met dame blijkt soms lastig. We hoeven dat niet te blijven vermelden in dit recensie topic. Graag terug naar recensies nav bezoek aan dame.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Fantastische ervaring, ten 1e super aardige dame welke je op je gemak stelt en waar je je thuis voelt, leuke en interessante gesprekspartner. Ten 2e geweldige sexervaring, dame geniet er zelf van, niets is haar te dol, bare, slikken, puur genot. Herhalingsfactor zeer groot👍🏻😀👌🏻
 
Krijg een aantal reacties " hoe in contact te komen met deze dame?"
Wat ik van Merel begrijp en heb meegekregen, wanneer haar advertentie op sexjobs/kinky actief is, ontvangt zij en kan je met haar afspreken.
 
Goed idee. Het staat wel in haar advertentie. Ik zal een keer een balletje opgooien bij haar😎
Ze is wel in voor een trio. Ik zoek nog een partner in crime..

\\Edit mod: Geïnteresseerden graag via PB te reageren aan DH76 ipv topic vol te spammen met 'ja, ik heb interesse'.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een verhaal. Ik weet niet hoeveel appartementenMerel daar verhuurt. Maar gaat ze de hele dag van appartement naar appartement toe om iedereen te plezieren? Hoe moet ik dat zien daar in Spanje? Gaat ze met een druipende kut steeds gelijk door naar de volgende of heeft ze tussen de huisjes een douche? Ik vond dr geweldig, was erg lief en ik vond dr een mooi lichaam hebben. Maar om helemaal naar Spanje toe te gaan vind ik ook wel wat. Mischien als je toch al op vakantie wou, dan kun je het mooi combineren. Nu valt de term huisjesmelker wel heel erg op zn plaats
 
Ontving ze bij haar thuis? Wat heb je met haar gedaan?

Mod edit: Graag terug naar recensies hier over dame. Dit is niet de plek voor slowchat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze ontvangt bij haar thuis in een daarvoor ingerichte ruimte. Bij aankomst stond ze me buiten op te wachten in een lekker jurkje. Bij binnenkomst maar meteen ter zake gekomen. Lekker tongzoenen en overal aanzitten😎.
Daarna een weergaloze pijpbeurt gehad en lekker in haar mond klaargekomen. Na wat geklets op voor de tweede ronde. Ik had heel veel plannen maar het is gebleven bij een wederom lekkere pijpbeurt.. Na afloop even opgefrist bij de wastafel (douche ook aanwezig). Geen idee of ik er ooit nog in de buurt kom maar dan ga ik zeker weer langs.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan