Recensie Meriam, Kitty-Massage, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fuga

Vaste klant
141
19/10/23
100
7
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kitty-massage.nl/
Totale kosten (in euro)
120
Na aanbellen opende Kitty de deur en ze vroeg of ik een afspraak had. Die had ik niet. Ze zei iets wat ik niet begreep. Ze keek niet echt vriendelijk. Hoewel ik eerst van plan was me te laten helpen door Kitty met mijn rugklachten, vond ik Kitty sowieso niet vrouwelijk genoeg en toen er direct zonder een keuze te kunnen maken een nieuwe dame aan mij werd toegewezen, heb ik dat geaccepteerd. Zij stelde zich voor en haar naam klonk als Meriam. Zij zou de enige dame aanwezig zijn. Maar toe ik vertrok verscheen er een tweede. Omdat ik aanvankelijk een half uur had geboekt, was er weinig tijd voor een goede massage. Na een korte rugmassage moest ik me al omdraaien. Ik besloot er een half uur aan vast te plakken, dan had ik voldoende tijd om klaar te komen. Ik gaf dus weer zestig euro want ik had geen zin om te beginnen over tachtig euro. Het pijpen lukte niet. Een beetje zoenen en vrijen deed deze dame wel en dat maakte dat ik al vrij snel kwam met handmassage. Zij was niet onaardig en maakte grapjes. Hierna was er wel een kwartier over voor een beetje massage. Na 5 minuten de voeten en de benen, bleek de tijd ineens voorbij. Ik heb het niet bijgehouden, maar ik stond, ook al had ik wel gedoucht, te vroeg weer buiten, inclusief rugpijn. Een tweede bezoek aan dit adres hoeft voor mij niet.
De dames op de foto's van de link werken hier helaas niet meer.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan