Met hoeveel mannen neukte je partner al?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Met hoeveel mannen had je (vrouwelijke) partner al sex?

• Enkel met mij

Stemmen: 1 9,1%
  • Met minder dan 10 mannen

Stemmen: 3 27,3%
  • Met 10 a 50 mannen

• Met 50 a 100 mannen

• Met 100 a 200 mannen

• Zeker meer dan 200 mannen

• Meer dan 200 en er komen er nog steeds bij

Stemmen: 2 18,2%
  • Weet ik niet.

• Totaal aantal stemmers
    11

Cuck Kevin (daBart)

Meubelstuk
Forumpionier
1.216
30/06/21
2.585
3
het topic "met hoeveel meiden had je reeds sex" bestaat reeds bij branchetalk.
Ik, als cuck, vind deze poll echter ook leuk. Uiteraard mogen de mannen die vinden dat hun partner trouw moet zijn terwijl zij zelf mogen rondneuken deze poll links laten liggen 😉. Zij horen wellicht in de laatste categorie thuis.
Mijn partner zit boven de 770 (en +1300 neukpartijen) en in de voorlaatste categorie...

Natuurlijk heeft iedere vrouw maar met een aantal partners het bed gedeeld.

Sinds het begin van het huwelijk is ze trouw als een hond, een moeder voor de kinderen, princess in de keuken en een hoer in bed. Net zoals de mannen (zeker op dit forum) NOOIT iets met een andere vrouw zouden beginnen.

Dus het enig juiste antwoord is: Weet ik niet.

Hoeveel mannen mijn vrouw al geneukt heeft , ik heb er geen flauw idee van en zij waarschijnlijk ook niet :unsure:
Het zullen er wel een serieus pak zijn aan rato van 2 x /maand naar de parenclub , samen hebben we aan verschillende grote orgieën een sexfeesten meegedaan door de jaren heen en dat allemaal al bijna 30 jaar lang . Tegenwoordig elke 3 weken een feestje hier thuis met 1 tot 4 koppels waarbij het de gewoonte is van niemand over te slaan . Ergens +- 1300 mannen om er dan toch maar een cijfer op te plakken ,ze neukt ook niet iedere keer iemand anders natuurlijk . In het swingmilieu hebben we veel vrienden die regelmatig terug komen .

Terug
Bovenaan Onderaan