Met hoeveel mannen neukte je partner al?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Met hoeveel mannen had je (vrouwelijke) partner al sex?

• Enkel met mij

Stemmen: 27 19,9%
  • Met minder dan 10 mannen

Stemmen: 53 39,0%
  • Met 10 a 50 mannen

Stemmen: 18 13,2%
  • Met 50 a 100 mannen

Stemmen: 4 2,9%
  • Met 100 a 200 mannen

Stemmen: 6 4,4%
  • Zeker meer dan 200 mannen

Stemmen: 4 2,9%
  • Meer dan 200 en er komen er nog steeds bij

Stemmen: 13 9,6%
  • Weet ik niet.

Stemmen: 11 8,1%

• Totaal aantal stemmers
    136
De Durex variant? :LOL:
Misvatting!! Een condoom beschermd niet goed genoeg tegen HPV. Dit is precies wat ik bedoel wat betreft onderschatten van HPV.

Een condoom biedt geen volledige bescherming tegen HPV omdat het virus ook overgedragen kan worden via huidcontact buiten het condoom, zoals bij de geslachtsdelen, anus, handen of mond. Hoewel een condoom de kans op besmetting wel kan verkleinen en beschermt tegen veel andere soa's, is de enige volledige bescherming een HPV-vaccinatie.

En een aanvullende tip voor enerzijds alle mannen op dit forum, alsook alle vrouwen uit deze rubriek (die dus met verschillende/vele mannen neuken 🥰): zelfs al bescherm je je op de beste mogelijke manier.... laat je om de 2 à 3 maanden testen op alle soa's....
En nu weer naar topic?
Wij , ik en mijn partner , laten ons om de 6 maand helemaal testen . Dit doen we al vele jaren trouwens .

Misvatting!! Een condoom beschermd niet goed genoeg tegen HPV. Dit is precies wat ik bedoel wat betreft onderschatten van HPV.

Een condoom biedt geen volledige bescherming tegen HPV omdat het virus ook overgedragen kan worden via huidcontact buiten het condoom, zoals bij de geslachtsdelen, anus, handen of mond. Hoewel een condoom de kans op besmetting wel kan verkleinen en beschermt tegen veel andere soa's, is de enige volledige bescherming een HPV-vaccinatie.
Hier gaan we weer... Let maar op dat je niemand een hand geeft als begroeting, want je weet maar nooit dat die net ervoor is gaan plassen.

De Durex knipoog leunt aan bij de regel: dvp's altijd met condoom wegens de veelvuldige contacten. Maar dan dagen ze weer op natuurlijk. De doctors in de wetenschappen, die enkele berichtjes geleden schrijven dat je 'het' ook kan krijgen bij seks met condoom. Bv, lees ik daar, als je zonder condoom gepijpt wordt. Wat ik me toen afvroeg is, of pijpen dan geen seks is.

Terug
Bovenaan Onderaan