Met hoeveel mannen neukte je partner al?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Met hoeveel mannen had je (vrouwelijke) partner al sex?

• Enkel met mij

Stemmen: 28 17,5%
  • Met minder dan 10 mannen

Stemmen: 65 40,6%
  • Met 10 a 50 mannen

Stemmen: 22 13,8%
  • Met 50 a 100 mannen

Stemmen: 6 3,8%
  • Met 100 a 200 mannen

Stemmen: 7 4,4%
  • Zeker meer dan 200 mannen

Stemmen: 6 3,8%
  • Meer dan 200 en er komen er nog steeds bij

Stemmen: 14 8,8%
  • Weet ik niet.

Stemmen: 12 7,5%

• Totaal aantal stemmers
    160
Wat ik vaak wel merk is dat er mensen zijn die het verschil niet begrijpen tussen vreemdgaan en een open relatie.

Zijn veel die het verschil niet begrijpen.

Persoonlijk stap ik liever in een open relatie, dan er vreemd wordt gegaan.
Er is wel eens kortstondig iets geweest tussen mij en een DVP. Ze had natuurlijk haar werk, maar had er prive nog iemand bij.
Persoonlijk heeft mij dat nooit gestoord. Integendeel, ik vind het wel iets hebben dat ze het als werk deed en prive ook nog met een ander neukte.

Wat dat betreft voor de rest toch saaie partners gehad. Ik zou liever een partner vinden, waar wat meer spanning uit te halen valt. Clubs, samen DVP bezoek etc... Monogamie is niet echt aan mij besteed.
Het leven is gewoon te kort om je maar aan 1 te binden.
Maar alles wel zonder vreemd te gaan.

Als je dat laatste kan doen dan is het gewoon perfect. Vaak zijn dit soort open relaties stabieler dan de monogame relaties. In best veel monogame relaties wordt er vreemd gegaan.

Mensen zijn van nature niet monogaam. Van wat ik weet is dat historisch gezien door religie opgelegd.

Zijn veel die het verschil niet begrijpen.

Persoonlijk stap ik liever in een open relatie, dan er vreemd wordt gegaan.
Er is wel eens kortstondig iets geweest tussen mij en een DVP. Ze had natuurlijk haar werk, maar had er prive nog iemand bij.
Persoonlijk heeft mij dat nooit gestoord. Integendeel, ik vind het wel iets hebben dat ze het als werk deed en prive ook nog met een ander neukte.

Wat dat betreft voor de rest toch saaie partners gehad. Ik zou liever een partner vinden, waar wat meer spanning uit te halen valt. Clubs, samen DVP bezoek etc... Monogamie is niet echt aan mij besteed.
Ik zie dat ook zo. Vreemd gaan is iets wat ik principieel nooit ga doen. Ik zit dan liever eens aan tafel met mijn partner en voer een gesprek. Ik zet 100x liever de relatie op en dan dat ik vreemd ga of zij.

Van mij mag de relatie vanaf het begin open zijn. Want wat er veranderd niets ten opzichte van nu. Want de dvps hebben nu ook sex met anderen. En dat stoort mij niet ik vind het net leuk.

Zoals je zegt je leeft maar 1x. Dan kunnen we zowel alles mee pakken wat we kunnen. Er is zo veel mogelijk

ik denk ook een open relatie je dichter bij elkaar brengt dan monogamie.

Terug
Bovenaan Onderaan