San
Vaste klant
- 102
- 04/01/25
- 81
Het was heerlijk met haar!Dit jaar neukte mijn vrouw met 5 andere mannen, 3 donkere en 2 blanke mannen. Niet zo veel, maar toch iets.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet was heerlijk met haar!Dit jaar neukte mijn vrouw met 5 andere mannen, 3 donkere en 2 blanke mannen. Niet zo veel, maar toch iets.
Zo weinig? Voor een dvp zou dat het faillissement betekenen.Dit jaar neukte mijn vrouw met 5 andere mannen, 3 donkere en 2 blanke mannen. Niet zo veel, maar toch iets.
Ja. Maar dat is ze niet. Dus?Zo weinig? Voor een dvp zou dat het faillissement betekenen.![]()
... betaal jij voor elke wip met een andere dame, terwijl zij niets verdient als ze neukt met een andere vent...Ja. Maar dat is ze niet. Dus?
Wat ik vaak wel merk is dat er mensen zijn die het verschil niet begrijpen tussen vreemdgaan en een open relatie.
Als je dat laatste kan doen dan is het gewoon perfect. Vaak zijn dit soort open relaties stabieler dan de monogame relaties. In best veel monogame relaties wordt er vreemd gegaan.Het leven is gewoon te kort om je maar aan 1 te binden.
Maar alles wel zonder vreemd te gaan.
Ik zie dat ook zo. Vreemd gaan is iets wat ik principieel nooit ga doen. Ik zit dan liever eens aan tafel met mijn partner en voer een gesprek. Ik zet 100x liever de relatie op en dan dat ik vreemd ga of zij.Zijn veel die het verschil niet begrijpen.
Persoonlijk stap ik liever in een open relatie, dan er vreemd wordt gegaan.
Er is wel eens kortstondig iets geweest tussen mij en een DVP. Ze had natuurlijk haar werk, maar had er prive nog iemand bij.
Persoonlijk heeft mij dat nooit gestoord. Integendeel, ik vind het wel iets hebben dat ze het als werk deed en prive ook nog met een ander neukte.
Wat dat betreft voor de rest toch saaie partners gehad. Ik zou liever een partner vinden, waar wat meer spanning uit te halen valt. Clubs, samen DVP bezoek etc... Monogamie is niet echt aan mij besteed.
Het leven is gewoon te kort om je maar aan 1 te binden.
Maar alles wel zonder vreemd te gaan.