Met hoeveel verschillende vrouwen heb jij seks gehad?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Met hoeveel verschillende vrouwen heb jij seks gehad?

• Totaal aantal stemmers
    190
Ja en wat wil je daar mee zeggen , ze gaan niet zo maar plat voor iedereen , je hebt gewoon geluk dat ze bij je in bed kruipen , ik heb zoiets nog nooit mee gemaakt .
Geluk? Dames die je gratis neuken, vinden je 9,9/10 keer gewoon lekker, tenzij je een echte nympho treft ofzo. Maar looks is verdomd belangrijk! Zelf vergelijk ik mezelf met die gasten die je online voorbij ziet komen, want ik weet dat meiden op zoiets geilen. Dat houdt me ook scherp en gemotiveerd om altijd clean te eten en veel te sporten en veel aandacht te besteden aan mn kleding en hygiene enz.

En een fit lichaam werkt ook goed. Je hoeft geen brad pitt te zijn qua gezicht maar als je al een fit lijf hebt, zwichten veel vrouwen daar al voor, als je t mij vraagt en veel mannen zien er gwn niet uit. Klinkt hard en dat is de echte wereld ook gewoon. Verbeter je uiterlijk en voilaaa je neukt vaker gratis. Of je een relatie vindt en vasthoudt is iets anders….

Laatst bewerkt:
Die vrouwen krijgen tegenwoordig veel te veel aandacht van fanboys en gelukzoekers. Wat opgepimte fotos op haar social media doet de rest.
Dat is voor mijn al black flag.
Tenminste als relatie of vriendin materiaal.
Dan liever een half tot een uur een surogaat minaresje.

Klopt, 100% mee eens. Maar een relatie, man! Ik ben er klaar mee… hoe hard ik ben belazerd: ben blij dat ik er nog ben en voorlopig hoef ik echt niets gek.

Doe mij maar lekkere meiden die geld willen verdienen en lekker kunne neuken! Maar weetje er goed uitzien helpt gewoon als een malle.

Draag een blauwe jeans van Diesel met loafers van Tod's icm een hugo boss overhemd en dan een mooie jas van Sandro, en dan een fit lijf waarbij je de buikspieren ziet en dan zijn er echt wel meiden die je gratis neuken, en die meiden zal je dan wss kwetsen als je geen relatie wil zoals ik… maarja that's life. Een dame alles geven en dan keihard bedrogen worden is ook lifeee

Geluk? Dames die je gratis neuken, vinden je 9,9/10 keer gewoon lekker, tenzij je een echte nympho treft ofzo
Misschien wel, misschien niet. Heb het in het verleden meermaals meegemaakt met verschillende transen.

Eentje was al helemaal wild, stuurde ze een sms (toen whatsapp nog niet in was) of ik bij haar langs wilde komen in Arnhem. Ze vroeg of ik een pak sigaretten kon meenemen en meer niet. Vanaf de avond tot en met de volgende middag bij haar geweest en daarna gingen we samen met de trein naar Rotterdam. Ook heeft ze me een keer vanuit Oostenrijk gebeld dat ze over een paar dagen weer in Nederland is. Het is iemand die ik echt nooit meer zal vergeten 😏

Klopt, 100% mee eens. Maar een relatie, man! Ik ben er klaar mee… hoe hard ik ben belazerd: ben blij dat ik er nog ben en voorlopig hoef ik echt niets gek.

Doe mij maar lekkere meiden die geld willen verdienen en lekker kunne neuken! Maar weetje er goed uitzien helpt gewoon als een malle.

Draag een blauwe jeans van Diesel met loafers van Tod's icm een hugo boss overhemd en dan een mooie jas van Sandro, en dan een fit lijf waarbij je de buikspieren ziet en dan zijn er echt wel meiden die je gratis neuken, en die meiden zal je dan wss kwetsen als je geen relatie wil zoals ik… maarja that's life. Een dame alles geven en dan keihard bedrogen worden is ook lifeee
Klopt, natuurlijk valt een goeduitziende dame sneller op een gelijkwaardig type van het anderen geslacht.
Maaaar, als je toch geen relatie wil kun je rustiger aan doen. Alles heb zijn voor en nadelen,
Ik zou niet meer zo vaak de deur uithoeven.! Alle dagen wel zin in kitty,s
En soms ook eens helemaal niet.
Ik moest me weer op het laatste moment echt beheersen om niet op stap te gaan.
Morgen een nieuwe dag.

Klopt, natuurlijk valt een goeduitziende dame sneller op een gelijkwaardig type van het anderen geslacht.
Maaaar, als je toch geen relatie wil kun je rustiger aan doen. Alles heb zijn voor en nadelen,
Ik zou niet meer zo vaak de deur uithoeven.! Alle dagen wel zin in kitty,s
En soms ook eens helemaal niet.
Ik moest me weer op het laatste moment echt beheersen om niet op stap te gaan.
Morgen een nieuwe dag.
Eens! Maar het is geen geluk hebben, daarom reageerde ik erop. Het is juist er goed uitzien, waardoor je veel makkelijker dames neukt en ook ineens veel, want vrijwel alle dames willen dezelfde type gast:
Lang, fit lichaam, mooie kleding, en een goed gevulde portonmonee nou check check check check, maar k heb zelf bindingsissues en dat zie je natuurlijk niet aan me witte tanden. Het zou eens wat zijn, als je innerlijk ervoor zorgde dat je uiterlijk minder mooi werd😂😂

Er goed uitzien helpt zeker, maar uiteindelijk is het allerbelangrijkst denk ik toch dat je gewoon een leuke gast bent met charisma en een goed gevoel voor humor. Ik was tot een jaar of tien geleden zelf een fitbro, tot ik erachter kwam dat het me niet echt gelukkig maakte en ik me begon te irriteren aan de oppervlakkigheid, zelfbevlekking en pseudowetenschappelijke bullshit in de community.

Ik heb inmiddels geen keiharde buikspieren meer, maar ik merk eigenlijk geen verschil in de klik met vrouwen. Tuurlijk helpt een goede persoonlijke verzorging en ik hecht daar ook waarde aan, maar de meeste punten scoor je denk ik toch door gewoon een leuke vent te zijn.

En omgekeerd geldt voor mij eigenlijk hetzelfde. Dames die veel in de sportschool zitten en dure merkkleding dragen zijn voor mij niet per se aantrekkelijk, dan hecht ik toch meer waarde aan andere dingen.

Terug
Bovenaan Onderaan