Met welke Bekende Nederlandse (BN'er) zou jij sex willen hebben?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iris-de-Graaf-1-1024x984.png


Iris de Graaf, de Rusland correspondente van het Journaal.
 
Er komt maar een iemand in mijn gedachten: Siswet. En dan interesseert haar fisten me nog niet eens.

Bijna al de "echte" BN'ers jonger dan 40 spreken me totaal niet aan met hun opdringerig en oppervlakkige kijk-naar-mij Instagram-mentaliteit. En BN'ers van 40+, laat ook maar.
 
Ik vind dit topic echt uitblinken in has-beens (vergane glorie) en middelmatigheid. De meeste genoemde namen zijn van het niveau 'huisvrouw van twee deuren verder' waar ik niets knaps aan kan ontdekken.
Bel twee deuren verderop eens aan met de vraag of ze iets leuks tussen de lakens met je wil beleven.
Je weet maar nooit.
 
Carolina Dijkhuizen
Edsilia Rombley (een lachebekje, een mooie combi sex en lachen)
Tania Kross
Jacqueline Govaert
Esther Oosterbeek
Elske DeWall
Nhung Dam
Sylvia Hoeks
Monique Sluijter
Rowan Moore
Imanuella Grives
Monique Klehman
Lieke van Lexmond
Tanja Jess
Birgit Schuurman
Amara Onwuka

Van de Oranje dames op het voetbal WK zal dat niet veel worden. Ik geloof bijna iedereen lesbisch.
Leuke lijst, ik ken ze niet eens allemaal. Daar ben je wel even mee zoet.
Wb. de voetbal-dames:
Lieke Martens is net met haar (mannelijke!) vriend getrouwd.
Zij is ook wel een "lekker ding".
 
Ik vind dit topic echt uitblinken in has-beens (vergane glorie) en middelmatigheid. De meeste genoemde namen zijn van het niveau 'huisvrouw van twee deuren verder' waar ik niets knaps aan kan ontdekken.
Ik weet niet waar jij woont..
Maar ik zie maar weinig dames maatje 36/38 die er min of meer fatsoenlijk uitzien..
Misschien in grote steden.. Maar de sporadische mooie dame is hier meestal eentje uit het Oostblok oftewel een arbeidsmigrante..
Ik zeg niet dat er geen vrouwen rondlopen.. Maar vergeleken met Rotterdam of Utrecht?
 
Ik vind dit topic echt uitblinken in has-beens (vergane glorie) en middelmatigheid. De meeste genoemde namen zijn van het niveau 'huisvrouw van twee deuren verder' waar ik niets knaps aan kan ontdekken.

Komt denk ook omdat de meeste mannen hier 40/50+ zijn. Katja Schuurman was 20 jaar geleden heel lekker ja, net als Tatjana Simic.😁
 
Laatst bewerkt:
Ik zag trouwens in dit topic een naam voorbijkomen van een vrouw met wie ik het bijna had gedaan. We waren in die tijd (eind jaren 90) collega's. 's Avonds na werk stonden we in een café, van het een kwam het ander, dus wij terug naar kantoor want dat was om de hoek. Daar wild staan zoenen en voorspelende activiteiten ondernomen, toen ze voorstelde om het te doen op het bureau van de directeur. Op dat moment kreeg ik bedenkingen. Niet zozeer over de locatie, maar omdat ik met iemand samenwoonde. Die vreemdging bij het leven, net zoals ik om eerlijk te zijn, dus ik snap mijn toenmalige zelf niet, eigenlijk al sinds de ochtend erna. En helemaal toen ze een paar jaar later opeens een trippel A BN'er werd. Echt, ik kan mezelf wel voor de kop slaan.
 
Ik zag trouwens in dit topic een naam voorbijkomen van een vrouw met wie ik het bijna had gedaan. We waren in die tijd (eind jaren 90) collega's. 's Avonds na werk stonden we in een café, van het een kwam het ander, dus wij terug naar kantoor want dat was om de hoek. Daar wild staan zoenen en voorspelende activiteiten ondernomen, toen ze voorstelde om het te doen op het bureau van de directeur. Op dat moment kreeg ik bedenkingen. Niet zozeer over de locatie, maar omdat ik met iemand samenwoonde. Die vreemdging bij het leven, net zoals ik om eerlijk te zijn, dus ik snap mijn toenmalige zelf niet, eigenlijk al sinds de ochtend erna. En helemaal toen ze een paar jaar later opeens een trippel A BN'er werd. Echt, ik kan mezelf wel voor de kop slaan.
Toch niet Koningin Maxima he?!?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan