Met welke Bekende Nederlandse (BN'er) zou jij sex willen hebben?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zij is niet mijn type (uiterlijk bv te grote neus, in haar uitingen/optredens te betwetend en te weinig flexibel in het denken).
Maar gelukkig verschillen de smaken.
Ik vind je lat heel laag liggen. Maar voordeel daaraan is dat je waarschijnlijk meer/vaker scoort in het dagelijks leven.
Ik vind haar gewoon een lekker wijf met heerlijke tieten, ze trekt me gewoon aan :p
 
Ik vind je lat heel laag liggen. Maar voordeel daaraan is dat je waarschijnlijk meer/vaker scoort in het dagelijks leven.
Ik vind het merendeel van de vrouwen benoemd in dit topic niet aantrekkelijk. Bridget Maasland bv, wat een eng mens, vind ik.

Maar dat doet er niet toe, ieder zijn smaak. Jij valt op jong met kleine borsten (en bent vast ouder). HornyBoy valt op milfs, terwijl hij jonger is. Mooi toch?
 
Nog niemand heefr de Ilse de Lange en Jackie Groenen genoemd..

Maar ook Marieke Elsinga, Lieke van Lexmond, Lucille Werner, Chantal Janzen, Geraldine Kempers, Emma Wortelboer, Dionne Stax, Suzanne Schulting vind ik knap of aantrekkelijk :)

Ik geloof wel dat ik meer op blond val dan ik dacht of mag je als vrouw enkel op televisie komen wanneer je blonde haren hebt?
 
Nog niemand heefr de Ilse de Lange en Jackie Groenen genoemd..

Maar ook Marieke Elsinga, Lieke van Lexmond, Lucille Werner, Chantal Janzen, Geraldine Kempers, Emma Wortelboer, Dionne Stax, Suzanne Schulting vind ik knap of aantrekkelijk :)

Ik geloof wel dat ik meer op blond val dan ik dacht of mag je als vrouw enkel op televisie komen wanneer je blonde haren hebt?

Hoewel de insteek alleen maar is of je er sex mee zou willen hebben , voor een hoop BN(st)ers heb je ook een beeld (of vooroordeel) over hun karakter/persoonlijkheid .

Ik moet toch zeggen dat dat voor mij meespeelt - best wat BNers die objectief gezien er hooguit "redelijk" uitzien maar toch 'wat hebben' vanwege hun werk/zichtbaarheid/jeugdsentiment en bepaald beeld dat ik dan van ze heb als persoon.

En andersom - BNers die er echt wel goed uitzien maar die ik zou overslaan puur omdat ik nogal afknap op hun persoonlijkheid - of het beeld dat ik daarvan heb - zelfs voor een enkele seksbeurt, als mijn gevoel negatief genoeg is.
(Uit jouw lijstje bijvoorbeeld ben ik niet zo onder de indruk van Lieke , Lucille , Dionne, en ook Chantal heb ik twijfels over. [gelooft wel enorm in zichzelf] . )

Mogelijk dat sommige DVPs echt niet beter zijn, maar dat heb ik dan (nog) niet ontdekt in de uurtjes die ik bij ze was.
En sommige van mijn topfavoriete DVPs hebben - als ik eerlijk ben - een vrij gemiddeld uiterlijk . (goed genoeg om niet af te vallen bij een eerste keuze ) - alle herhaalbezoeken zijn op basis van heerlijke seks en de 'klik'.
 
Ik vind het merendeel van de vrouwen benoemd in dit topic niet aantrekkelijk. Bridget Maasland bv, wat een eng mens, vind ik.

Maar dat doet er niet toe, ieder zijn smaak. Jij valt op jong met kleine borsten (en bent vast ouder). HornyBoy valt op milfs, terwijl hij jonger is. Mooi toch?
Ik val idd op milfs hahah, en gelukkig heeft iedereen een andere smaak. Anders zou het ook saai zijn ;).

Snap wat je bedoeld met Bridget, al zou ik haar wel doen eerlijk gezegd. Ze heeft iets pittigs haha
 
Nog niemand heefr de Ilse de Lange en Jackie Groenen genoemd..

Maar ook Marieke Elsinga, Lieke van Lexmond, Lucille Werner, Chantal Janzen, Geraldine Kempers, Emma Wortelboer, Dionne Stax, Suzanne Schulting vind ik knap of aantrekkelijk :)

Ik geloof wel dat ik meer op blond val dan ik dacht of mag je als vrouw enkel op televisie komen wanneer je blonde haren hebt?
Alle dames die jij noemt zou ik ook wel doen haha, met name Marieke, Chantal, Geraldine en Dionne zijn echt geil!!

Als ik alle dames moest opnoemen dan word de lijst te lang ben ik bang 🙈.
 
Nog niemand heefr de Ilse de Lange en Jackie Groenen genoemd..

Maar ook Marieke Elsinga, Lieke van Lexmond, Lucille Werner, Chantal Janzen, Geraldine Kempers, Emma Wortelboer, Dionne Stax, Suzanne Schulting vind ik knap of aantrekkelijk :)

Ik geloof wel dat ik meer op blond val dan ik dacht of mag je als vrouw enkel op televisie komen wanneer je blonde haren hebt?
Vlgs. mij zijn alle door jou genoemde namen hier in dit topic al genoemd.
Maar ik begrijp best dat het tijdrovend is om bijna 260 bijdragen terug te lezen.
Maar voor jouw geruststelling (of juist niet): bij geen van de dames sta je alleen in de rij.
 
Vlgs. mij zijn alle door jou gen5oemde namen hier in dit topic al genoemd.
Maar ik begrijp best dat het tijdrovend is om bijna 260 bijdragen terug te lezen.
Maar voor jouw geruststelling (of juist niet): bij geen van de dames sta je alleen in de rij.
Ik ben serieus alle berichten afgegaan. 😅Dus Jackie en Ilse zouden echt nog niet genoemd moeten zijn. De rest inderdaad wel, maar nee geen geruststelling. Ik zit niet te wachten op concurrentie 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan