Algemeen Mi Noi weekdagen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lovebuddy

Vaste klant
102
26/01/22
95
Zijn er mensen die ervaringen hebben met de weekavonden in Mi Noi tegen Kortrijk?
Indien mogelijk ervaringen met de Nudistenparties? Veel franstaligen, koppels, .... alle info is nuttig
Gemiddelde leeftijd, .........
 
Ben mijn carriére als clubbezoeker ooit daar begonnen, paar jaar voor corona. Best mooie club en heb daar leuke momenten beleefd, ook op dinsdag. Op dit platform zijn er blijkbaar zeer weinig mensen die de club kennen, nochtans dichtbij voor Westvlamingen.
Zelf ben ik uitgeweken naar veel dichterbij en heb daar gevonden wat ik zoek.
Mijn input helpt je dus niks, maar ben ook best wel nieuwsgierig naar hoe het daar tegenwoordig is.
 
Ben mijn carriére als clubbezoeker ooit daar begonnen, paar jaar voor corona. Best mooie club en heb daar leuke momenten beleefd, ook op dinsdag. Op dit platform zijn er blijkbaar zeer weinig mensen die de club kennen, nochtans dichtbij voor Westvlamingen.
Zelf ben ik uitgeweken naar veel dichterbij en heb daar gevonden wat ik zoek.
Mijn input helpt je dus niks, maar ben ook best wel nieuwsgierig naar hoe het daar tegenwoordig is.
wel, ik ben er recent geweest. Qua inrichting is de dansvloer een beetje gemoderniseerd. Qua activiteiten weinig verschil. De gemiddelde leeftijd lag boven de zestig. Er was veel volk. Indien het mij lukt wil ik ook wel eens op een dinsdagavond binnenspringen. Mijn huidige gevoel is het niet meer zoals vroeger, maar ik kan mij vergissen
 
Terug
Bovenaan Onderaan