WHEM Mia, Aalsmeer / Hoofddorp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben een maand geleden bij haar thuis geweest voor een massage. Ze geeft die op een groot bed. Foto's zijn wat gedateerd ook al zegt ze zelf dat ze recent zijn. Heel vriendelijke vrouw die goed masseert en de orale kunst zc goed verstaat. Ivm gehorige rijtjeswoning stond de radio wat hard. Achteraf douchen mogelijk. Voor mij geen herhalingsgevaar vooral ivm reisafstand
 
Ben een maand geleden bij haar thuis geweest voor een massage. Ze geeft die op een groot bed. Foto's zijn wat gedateerd ook al zegt ze zelf dat ze recent zijn. Heel vriendelijke vrouw die goed masseert en de orale kunst zc goed verstaat. Ivm gehorige rijtjeswoning stond de radio wat hard. Achteraf douchen mogelijk. Voor mij geen herhalingsgevaar vooral ivm reisafstand
Bedankt! Heb inmiddels een date gehad. Ontvangst was in een hotel in Hoofddorp. Inderdaad een heel vriendelijke dame En het orale gedeelte was prima! Ik zal ook een review schrijven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan