Recensie Mia, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

NatAchterDeOren

Wandelaar
50
18/09/21
47
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8139777-mia
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor de tweede keer bezocht en het viel zwaar tegen. Voor mij geen aanrader meer. Afwerken en wegwezen.
 
Laatst bewerkt:
Ook ik dacht, zoals de meeste van jullie na het zien van haar profiel, dat het profiel nep is. Maar niets is minder waren. Het is werkelijk de dame van de foto's.
"Ben je serieus?"
- Bloedserieus!

Nadat ik een foto van haar tattoo had ontvangen ben ik direct de auto ingestapt. Bij aankomst in haar hotel was ik even stil van haar schoonheid. Weliswaar zijn haar foto's bewerkt, in het echt blijft zij een verschrikkelijk knappe dame. Wow! Daarnaast heeft ze ook een mooi lichaam, mooie slanke benen, lekkere billen en een mooi kutje.

Haar Engels is goed en ze is heel leuk in de omgang, vrolijk. Ze houdt van een grapje en zij geeft je de volle aandacht. Het is niet van: "What do you like baby?", condoom er omheen en zuigen. Maar ze weet hoe ze je speciaal kan laten voelen. Dat is ook een talent en dat zien we graag.
Tijdens de daad keek ik mijn ogen uit. Wat is ze knap! Wat ze deed, deed ze goed en met gevoel. Wat ook fijn was is dat ze lenig is. Verschillende standjes gedaan zonder gezeur en uiteindelijk in haar mond klaargekomen. Precies zoals je hoopt dat het zal gaan.

Voor mij is er zeker herhalingsgevaar. Dit is een toppertje! Let wel, € 200 is het instaptarief voor een uur. Pz is niet inbegrepen, dus alles is extra. Houd daar rekening mee. (Of zij zoent dat weet ik niet. Ik ben daar niet zo van.)

Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Laat zij zich beffen? Instaptarief 200, waarvoor moest je 50 extra betalen?
 
Heeft iemand anders haar uberhaupt al bezocht? Heb met haar contact gehad en bij mij bood ze alle opties aan inclusief anaal en klaarkomen in mond voor 200 Euro 1 uurtje of 300 Euro 2 uurtjes. Klinkt mij een vreemd in de oren als ik de 1ste review lees.
 
Heeft iemand anders haar uberhaupt al bezocht? Heb met haar contact gehad en bij mij bood ze alle opties aan inclusief anaal en klaarkomen in mond voor 200 Euro 1 uurtje of 300 Euro 2 uurtjes. Klinkt mij een vreemd in de oren als ik de 1ste review lees.
Er staat nu ook in haar profiel dat ze nzc doet, lijkt weer een gevalletje gehackt account te zijn (was laatst bij andere dame ook zo).
 
Ik ben er vandaag geweest. Dame van de foto's. Account idd gehackt met nu een Belgisch nummer. Ik had haar 06 nummer reeds opgeslagen voor het gehackt was. Leuke dame. Doet me iets denken aan Mia Khalifa... Ze lijkt in zekere zin op de versie van Jana toen ze nog Ginger heette. Naturel vrouw met enkele tatoo's.

200 euri betaald voor een uurtje. Geen extra's afgenomen.

Ik ga binnenkort terug!
 
Heeft iemand anders haar uberhaupt al bezocht? Heb met haar contact gehad en bij mij bood ze alle opties aan inclusief anaal en klaarkomen in mond voor 200 Euro 1 uurtje of 300 Euro 2 uurtjes. Klinkt mij een vreemd in de oren als ik de 1ste review lees.
Anaal doet ze niet. Na het lezen van je bericht ben ik gaan kijken op haar profiel. Opeens stonden alle opties aangevinkt. Via het echt nummer van de dame contact met haar opgenomen. Zij geeft aan dat inderdaad haar account is gehacked. Zij weet niet hoe dat is gebeurd en ze heeft Kinky al geprobeerd te contacten, maar die zijn gesloten in het weekend.
Bizar, dat dit gebeurde heb ik nooit geweten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8139777-mia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen week dame bezocht. Afspraak snel en makkelijk gemaakt via whatsapp. Gesprek ging er zakelijk. Maar dat is wel vaker zo. Maar vaak als ze iets enthousiaster zijn is dat al een goed signaal. Afgesproken voor 30 min + pzc dus 200 piek

Ontvangt in een hotel in amsterdam. Super druk bij receptie en loby en de dame moet je komen halen want lift is met pasje en trap. Dame is wel echt van de foto's en pracht plaatje.. alles kost extra, zoenen, pzc, beffen, aan dr kontje zitten ojaa en GFE doet ze niet toen ik er om vroeg. Heerlijk zacht lichaam prachtig kontje. Pzc was wel goed maar komt veel handwerk bij. Twee standjes en toen rubber volgeschoten. Zo strak poesje dat was wel echt heerlijk en met doggie uitzicht op een prachtig kontje.

Maar absoluut geen herhalinggevaar. Tenzij ze de prijs naar beneden gooit.. Want tijdens de steeds om extra geld vragen. En je mag niks aanraken haalt je wel een beetje uit de stemming
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan