Recensie Mia, Antwerpen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2
12/10/21
2
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-things-come-in-small-packages-2.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Beste,

Meestal lees ik enkel en schrijf ik bijna nooit maar deze ervaring was zo slecht dat ik het nodig achtte op mijn medewandelaars in te lichten.
Deze meid is een mooie verschijning tot daar het positieve. In haar advertentie veranderd ze regelmatig haar foto en is ze onherkenbaar.
Ze is zeker proper daar niet van, maar de service is ondermaats. Betaald voor pzc. ze doet bijna tot geen voorspel, ze ligt er als een zeester en probeert actief je te negeren. Met zo'n enthousiasme is het moeilijk iets in gang te krijgen. Daarnaast heeft ze een wekker die al veel te vroeg is ingesteld en eens de tijd op is staat ze recht en stopt ze. Onvoldaan vertrokken, geen zin om ruzie te maken.

Nog wat info:
Ze zegt dat ze van lithouwen is. Ze heeft op haar arm(en) enkele tattoos.

Ze ontvangt in de buurt van het stadspark in een soort hotelgebouw dat modern is.

Wees gewaarschuwd.
 
Laatst bewerkt:
Nee, de ervaringen die geen meerwaarde brengen aan de gekende berichten schrijf ik niet opnieuw, enkel als er iets anders zou zijn dan gekend. Voor de rest bezoek ik zelden nieuwe dames. Jammer van je commentaar, ik wil mensen enkel helpen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan