WHEM Mia Carolina, privé ontvangst, Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Al enige tijd bij deze dame geweest, uiteraard zijn de foto's bewerkt in werkelijkheid is ze wel iets ouder. Het is een geile dame binnen no time had ze heel het bed onder gespoten.
Was zeker niet verkeerd maar heb het bij een eenmalig bezoek gehouden
 
Ben hier begin van de zomer ergens ook geweest. Is wel de dame van de foto's maar deze zijn wel wat verouderd en bewerkt. In veel van de foto's is duidelijk te zien dat de 'rechte' lijnen in de achtergrond niet zo recht lopen als ze normaal zouden doen :censored:. Ze was toen ik er was voller dan de meeste foto's zouden doen verwachten en ook zijn de tieten en kont minder groot als de bewerkte foto's doen verwachten. Verder wel een prima dame om te bezoeken hoor en twijfel ook steeds meer om haar weer te bezoeken.
 
Ik heb vorig jaar deze dame eens bezocht in Eindhoven. Ze was wel iets voller dan op de foto's maar was zeker wel een geslaagde date. De advertentie zal wel weer terug opduiken als ze weer ontvangt
 
Ja ze tongzoent volop. CIM vraagt ze 50 euro extra voor maar haar prijs staat nooit vast. Doet de laatste tijd erg veel acties (waarschijnlijk weinig klandizie) waarmee je veel minder betaald. Heb haar in het verleden ook wel eens 200 en 150 gegeven voor een uur all-in
 
Ik heb haar geappt. Actie voor deze week (ze vertrekt zondag) is uur 'full service" (behalve squiten en golden shower) voor 130. Wel van tevoren plannen vermoedelijk.
 
Ze is weer terug online, dame ziet er echt geil uit. Ben benieuwd of het ook echt ee ln geile ervaring is. Soms appt zij en soms niet maar ben van plan om het toch nog is een keer te proberen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan