Recensie Mia, Club Mabuhay, Houthalen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frank3500

Stamgast
325
19/03/22
403
48
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Afgelopen donderdag een bezoekje gebracht aan Mabuhay. Op de parking stond slechts één auto, maar daarvoor had ik twee mannen vanop straat zien binnengaan (ik moest even wachten op straatkant omdat ik een telefoontje had). Dus nooit verdergaan op aantal auto's op parking.
Naar binnen en ik had de keuze tussen 4 dames, waarvan Mia de enige was die ik niet eerder had gezien/gekozen. Dus voor mij, omdat ik graag nieuw bloed wil, Mia genomen.
Mooie verschijning, ik schat 30 jaar, mooi zwart haar opgestoken in een knot, afkomstig uit Haïti. Spijtig dat ze enkel, maar dan ook enkel, Spaans spreekt. Borsteb zijn mooi gevormd (B-cup) met daarop een paar parmantige grotere tepels.
Begonnen met zoenen wat ze lekker toelaat (in tegenstelling tot verslag van HODlover), lekker tongen. Maar als ik, naar goede gewoonte, een beetje spelend in haar lippen probeer te bijten zegt ze dat ze dat niet graag heeft. Nooit eerder die opmerking gekregen, maar dan doe ik dit zeker, temeer omdat ik lekker kan tongen. Ook met haar borsten mag je vrij spelen, alsook met haar donkere tepels.
Ze heeft mijn piemel lekker gezogen en toen ik aangaf dat ik graag prostaatmassage heb, deed ze direct drie vingers in een condoom. Zo heeft ze me langdurig legger gevingerd. Een van de betere ervaringen! Ik heb zelf moeten vragen om te stoppen want ik zou waarschijnlijk snel klaarkomen.
Daarna even omgekeerd waarbij ik haar poesje heb kunnen likken. Z stond niet toe dat ik haar vingerde maar ik kon haar lekker dikke clit vrij likken en daarvan genoot ze precies wel. Alleen spijtig dat ik geen vinger kon laten verdwijnen in haar vagina.
Af en toe naar boven geklommen om haar te tongen, borstel te likken en dan opnieuw naar haar klit. Ik voelde dat het tijd was (zowel het half uur als mijn goesting om klaar te komen, en toen heb ik mezelf klaargetrokken op haar borsten.
Al bij al een mooie verschijning, spijtig dat ik niet kon vingeren op haar vol kon zoenen met het lippenspel erbij, maar toch zeker een goede ervaring. Ze is bovendien, zoals bij mijn weten alle dames, zeer hygiënisch en fris.
Nu is het aan jullie.

Terug
Bovenaan Onderaan