Recensie Mia, Hoofddorp en Aalsmeer 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/afspreken-omgeving-aalsmeerhoofddorp_8258962
Totale kosten (in euro)
140
Weer een wandelverhaal.

Ken je dat? Van die dagen dat je extreem geil bent?

Nou gisteren was zo een dag. Heb een lange tijd lopen rukken/edgen voordat ik een date kon scoren.

Mijn vaste groep aan non-prof dames die ik regelmatig pak konden allemaal niet.. dus ja dan maar een dvp uitzoeken.

Niet te ver weg en nog eens mijn smaak zijn, pzc en klaarkomen over het gezicht. dat waren de criteria.

Na pak em beet 1.5 uur edgend zoeken (haha) een selectie gemaakt (wat is het aanbod toch slecht de laatste tijd).

Had een selectie van 4 dames gemaakt (wilde een mature voor de afwisseling).

Bericht gestuurd en zij reageerde vrij vlot. Ontvangst in een hotel.

Kreeg netjes het adres en moest appen als ik daar aankwam. Parkeren was vrij simpel.

Eenmaal aangekomen, appje gestuurd en werd gedririgeerd naar het juiste gebouw.

Eenmaal op de juiste verdieping kwamen er wat dingen tussen, waardoor ik ongeveer 10 - 15 minuten moest wachten. Vervelend wel.. maar goed.

Eenmaal voor de deur, deed er een klein vrouwtje open. Denk echt 1.50 lang, mooi tintje, mooi gezicht in een lingerie setje.

Toen zij zich omdraaide zag ik dat zij amper billen had of ze waren vrij ingezakt (beetje jammer, gezien de foto's maar goed).

Zoenen kon ze goed, kreeg een glaasje water, kleedde mij uit en al zoenend het bed op.

Daar kreeg ik echt een hele lekkere blowjob van haar, lekker met spuug, goed trekken. Daarna heb ik haar lekker gebeft en dat kon ze wel waarderen.

Toen condoom erom en ging ze op mij rijden, toen stevige missio. De druk was al best hoog. Al zoened stootte ik haar in haar strakke kutje. Ik voelde dat ik het niet meer ging houden en wilde zien wat ik allemaal had opgespaard met van al dat edgen en pompen.

Ik ging op het randje van het bed zitten en zij op haar knietjes. Lekker gulzig aan mijn pik zuigen. Dit terwijl zij mij in mijn ogen aankeek.

Na een tijdje merkte ik dat ik het niet meer ging houden. Ik stond op, handen op mijn zij en zij zoog en trok vakkundig door.

Toen gaf ik aan dat ik ging spuiten. Zij deed haar ogen dicht en ik spoot een stuk of 7 a 8 stralen zaad. Zo in haar mond, op haar mond, op haar borsten, op haar hals en schouders. Zij zat helemaal onder.

Mooi gezicht is dat! Krijg daar nooit genoeg van.

Even bijgekomen, opgefrist en vond het wel prima zo. Had oorspronkelijk besproken om mogelijk te verlengen. Het klaarkomen was zo intens dat ik er niks meer.

Het was leuk voor een keer, prima ervaring en niets mis mee. Alleen ik houd wel van mooie billen en die had zij helaas, naar mijn optiek niet.

Voor mij eenmalig, maar als zij je type is, kan je je goed vermaken met haar.

Terug
Bovenaan Onderaan