Recensie Mia, Hoogeveen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mmnl

Newbie
17
11/12/23
21
4
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4577405-mia
Totale kosten (in euro)
250
ik ben bij Mia geweest in hoogeveen Het contact liep soepel via WhatsApp en videogesprek om te bevestigen dat het gaat om de zelfde dame als op de foto en die komen overeem

en bij binnenkomst Krijg ik een zoen om dat ik om en GFE had gevraagd en en dat deze hartstikke goed ze dus ik heb en leuk uur gehad met haar

het enigste minpunt is dat de ingang van het adres wel op en drukke straat bevindt

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4577405-mia#overview
Totale kosten (in euro)
300
Uitstekend bezoekje gebracht aan Mia, een ontzettend leuke spontane, spraakzame en enthousiaste meid. Begon al meteen met Whatsapp, meestal met videobellen is het na paar seconden en wazig beeld al gedaan maar Mia nam de tijd en liet ook meteen trots haar tanlines zien en strak buikje, ik was meteen verkocht. Na even kletsen de tijd afgesproken en kon meteen al langskomen. Ze vroeg zelf wat ze aan moest doen dus ik koos setje uit van haar sportfoto en geen spijt van gehad!

kon bij haar flat prima doorlopen overal tot aan haar deur dus dat ging prima en bij opendoen meteen ontvangen met dikke kus. Ze zoent volop maar het is niet echt tongzoenen, meer volop met haar dikke lippen en af en toe beetje tong maar dat mocht de pret niet drukken. Even opfrissen en daarna kon de pret beginnen. Ik had natuurlijk het volle pakket gekozen, inclusief strap-on en fisten dus moest iets dieper in de buidel tasten. Ze heeft een flinke unit van een dildo en schijnbaar had ze dit nog niet eerder gedaan dus was haar eerste. Begonnen eerst met een goed knuffelbeurt en ik dook meteen bij haar tussen de benen, bij alles vroeg ze heel lief of ik dat wou, en ik wil alles dus laat maar komen. "You want 69? Yes please! Die benen de lucht in en al gauw dook mijn neus diep haar natte grotje in. Ze ontfermde zich prima over mijn jongeheer met afwisselend aandacht aan de ballen. "You want strap?" Ok! Het tuigje ging om en ingesmeerd met veel glijmiddel gingen we aan de slag, het was even zoeken naar het juiste standje maar uiteindelijk ging ik op de stoel en zij op de knietjes. Ze was erg voorzichtig maar al snel gleed de paal erin en nondedju het was wel even slikken en wennen. Ze was bang dat het allemaal pijn deed maar ging allemaal heerlijk en ze neukte rustig door afwisselend met zoenen en tegelijk lekker mijn pik tussen haar grote borsten glijdend. Bij wisseling van positie ging ik op het bed liggen en zij pakte mij missionaris en kon inmiddels al prima doorstoten. Na een goede 10 minuten was mijn aars redelijk beurs dus konden we even opfrissen.

Mia deed haar 2e setje aan, sexy rode lingerie en dat stond haar top. Even sexy dansen met elkaar en al snel belanden we weer op bed, ze had er zichtbaar zin in "I want you to fuck me" en rubbertje ging er al snel omheen. Ze hield van goed doorpakken en kreunde in mijn oor "mi gusta". Toen zij bovenop kroop ging ze goed grinden op mijn pik en kwam zelf kreunend klaar. Daarna was het mijn beurt en met een heerlijk uitzicht op haar kont doggystyle doorgepakt tot ik over haar klaarkwam.

Na een snelle opfrisbeurt zagen we dat het uur allang versteken was dus helaas niet meer aan haar vuistje toegekomen. Al met al een ontzettend leuke meid, geen klokkijker en heeft er zelf ook plezier in, denkt goed mee over wat je leuk vind en vraagt ook zelf voor kledingkeuze, topwijfie 👍🏻

Terug
Bovenaan Onderaan