WHEM Mia Jill Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben ook wel geïnteresseerd in ervaringen van anderen in deze dame. €100 is inderdaad heel veel geld voor een handjob van 30 minuten. Maar als je niet op zoek bent naar sex of massage salons, en toch een keer op een discrete manier stiekem iets geils wilt proberen, kan ik me voorstellen dat je het er wel voor over hebt.
 
Dame speekt af op een parkeerterrein in Dordrecht. Vlakbij de "Zwijndrechtse brug" bij het spoor.
Dame in kwestie kwam niet opdagen. Wel een auto met een man daarin. Gelijk weggereden. Vertrouwde het niet. Dagen erna krijg ik ineens weer appjes van "deze dame" dat ze in Polen zat voor werk. Nu weer terug zou zijn in Nederland, met gelijk de vraag of ik wilde afspreken. 300 euro voor seks op de achterbank. Heel raar allemaal.
 
Dame speekt af op een parkeerterrein in Dordrecht. Vlakbij de "Zwijndrechtse brug" bij het spoor.
Dame in kwestie kwam niet opdagen. Wel een auto met een man daarin. Gelijk weggereden. Vertrouwde het niet. Dagen erna krijg ik ineens weer appjes van "deze dame" dat ze in Polen zat voor werk. Nu weer terug zou zijn in Nederland, met gelijk de vraag of ik wilde afspreken. 300 euro voor seks op de achterbank. Heel raar allemaal.
Ik had gereageerd op haar advertentie, en ze stelde voor in een vaag mailtje om op het parkeerterrein van Valk in Ridderkerk af te spreken. Overdag op maandag of dinsdag. Ik vertrouw het ook niet.
 
Zit volgens eigen zeggen in een hotel in R'dam. Voor 250 kan ik een uurtje langs komen. Raar voorgevoel bij. Maar volgens mij heeft nog niemand daadwerkelijk een date gehad met "haar"...., dus tsja..
 
je hebt geen ervaring met haar maar geeft wel een mening, bijzonder.
Ik heb diverse keren met haar afgesproken en dat is zeer goed bevallen.
Wel is ze erg van haar eigen veiligheid . Wat denk ik wel goed te begrijpen valt. Wat ik hierboven lees kan daar wel heel goed mee te maken hebben.
 
je hebt geen ervaring met haar maar geeft wel een mening, bijzonder.
Ik heb diverse keren met haar afgesproken en dat is zeer goed bevallen.
Wel is ze erg van haar eigen veiligheid . Wat denk ik wel goed te begrijpen valt. Wat ik hierboven lees kan daar wel heel goed mee te maken hebben.
... tuurlijk toevallig vandaag op dit forum gestuit en je zag dit toevLlig en toevallig ben je meerdere malen hier geweest dus je 1e bericht is gelijk dit ....

Niemand die niet zal denken dat jij niet die gast bent die de deur open zal doen en degene die komt zal
1 Beroven
2 afpersen...

Geloof geen zak van je ...
 
je hebt geen ervaring met haar maar geeft wel een mening, bijzonder.
Ik heb diverse keren met haar afgesproken en dat is zeer goed bevallen.
Wel is ze erg van haar eigen veiligheid . Wat denk ik wel goed te begrijpen valt. Wat ik hierboven lees kan daar wel heel goed mee te maken hebben.
Ok goed dat je dat aangeeft. Maar geloof geen woord van je. Net nieuw lid dit is je eerste post. Yeah right!!!
 
Even een neutrale reactie van deze newbie maar zeer ervaren...zo lang er niemand nog een daadwerkelijke ervarin heeft gepost geef ik haar de voordeel van de twijfel...dus graag een ervaring met deze dame ..ze ontvangt idd ma en di in Apeldoorn en de rest van de week in de buurt van Rotterdam. Dat doen meer dames, op verschillende locaties werken , dus dat hoeft geen scam te zijn.
 
Even een neutrale reactie van deze newbie maar zeer ervaren...zo lang er niemand nog een daadwerkelijke ervarin heeft gepost geef ik haar de voordeel van de twijfel...dus graag een ervaring met deze dame ..ze ontvangt idd ma en di in Apeldoorn en de rest van de week in de buurt van Rotterdam. Dat doen meer dames, op verschillende locaties werken , dus dat hoeft geen scam te zijn.
Het zal idd geen scam zijn, maar wel minimaal een bedreiging met geweld en diefstal van je cashgeld haha
 
Even een neutrale reactie van deze newbie maar zeer ervaren...zo lang er niemand nog een daadwerkelijke ervarin heeft gepost geef ik haar de voordeel van de twijfel...dus graag een ervaring met deze dame ..ze ontvangt idd ma en di in Apeldoorn en de rest van de week in de buurt van Rotterdam. Dat doen meer dames, op verschillende locaties werken , dus dat hoeft geen scam te zijn.
De voordeel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan