Recensie Mia Leuven 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ferry

Newbie
19
09/02/22
5
1
Gesproken taal
Engels
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank

Afspraak met deze dame liep al moeilijk. Gekend adres aan de Leuvense ring. Stipt op tijd aangekomen en wachten op kamernummer…
Paar keer gebeld wegens uitblijven van een reactie. Na ruim 10 minuten nr gekregen, aangebeld en werd wel opgenomen maar dame was druk aan de telefoon met een collega van haar vermoed ik. Uiteindelijk binnen en naar de kamer.
Dame is petite maar haar foto's zijn wel heel erg flatterend, realiteit een pak minder dus…
Geen verwelkoming enkel : " first pay"! Ze had er duidelijk geen zin in en heb haar gevraagd of het haar dagje niet was. Kreeg daarop een nog langer gezicht en wat geklaag in het Spaans, dit terwijl haar telefoon nog opstond op speaker want ze was nog steeds aan het converseren met haar collega.
Heb haar gezegd dat er nog meer dan genoeg vrolijkere dames beschikbaar zijn en ik mijn centen wel elders zou besteden en ben vertrokken.
wat mij betreft collega's, bespaar jullie de moeite.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/latin-sex-addict-first-time.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ikzelf ben vrijdag ook afgegaan op de advertentie.

Allereerst kan ik het verhaal van het wachten op het kamernummer en het bellen met haar collega ook beamen.

Toen de deur van de kamer openging viel het mij wel op dat het absoluut ook niet dezelfde dame was dan de dame op de foto's van de advertentie.
De dame in kwestie was inderdaad vrij petite maar had pikzwart haar en verschillende tattoos. Omdat ik mijn zinnen had gezet op een afspraakje ben ik integendeel tot de topicstarter wel gebleven en betaald voor 1u (130 euro). Omdat ik eerder al fijne ervaringen gehad had op hetzelfde adres hoopte ik dat dit een goede zet zou geweest zijn.

Ik vroeg of het mogelijk was om te douchen, dit was mogelijk ik vroeg of ze wilde onder de douche, al was het duidelijk niet met de volle goesting uiteindelijk stemde ze hier toch mee in. Onder de douche haar lichaam wat kunnen verkennen maar ze bleef vrij apathisch staan en liet het allemaal maar gebeuren.

Na het afdrogen op bed beland, hier opzich wel een leuke pijpbeurt gehad jammer genoeg wel MC daar waar op de advertentie PZC staat geadverteerd. Tijdens het pijpen kijkt ze je wel lekker in de ogen maar probeert je duidelijk zo snel mogelijk af te werken. Tijdens de beurt ook geprobeerd haar lichaam wat te verkennen maar dit liet ze niet echt toe en bleef zo liggen dat er bepaalde plekjes van haar lichaam bijna niet te bereiken waren.

Na een tijdje wel klaargekomen nadien wat geknuffeld waarna ze een massage aanbood. Ik ging op mijn buik liggen en ze begon mijn rug wat te masseren (zonder olie of iets dergelijks) na een tijdje aangedrongen dat zij ging liggen wat ze ook deed, hierna kon ik haar wat beffen. Tijdens deze beurt maakte ze al vrij snel duidelijk (no fingers) wat kon en niet. Vingeren staat niet geadverteerd dus hier kon ik opzich wel mee leven. Ze laat haarzelf niet tot een hoogtepunt brengen maar duwt je hoofd weg wanneer je lekker bezig bent.

Mijn goesting was na al dit gebeuren zelf ook al fel verminderd en heb nog een deel van de tijd afgewerkt met het neuken, ook hier vrij passief en laat ze alles maar begaan. Af en toe een gemaakt kreuntje.

Al bij al niet zo'n leuke ervaring, voor ik vertrok nog even gevraagd over de foto's (opzich zeker geen onknappe meid maar TOTAAL niet het meisje dat geadverteerd werd) ze zij dat haar advertenties door iemand anders werden geregeld en deze andere foto's had gebruikt...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan