JasonDiesel
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 300
Mia baby doll photos 100% real
Hallo, Ik ben een onafhankelijke, elegante, sensuele, slanke en zeer speelse vrouw... Ik verwelkom je in sexy kleding of prachtige
4 Jaren geleden heb ik één van mijn beste ervaringen gehad met deze Braziliaanse.
Mijn verbazing was ook groot om haar plots terug te zien. Mijn zin natuurlijk ook en heb ook niet getwijfeld om een afspraak te maken.
Hoewel ze fysiek wel een paar kg's bij heeft gekregen en een buikje, was de hele tijd top.
Ze spreekt enkel Spaans en werkt met een Booker.
Na kort terug te verkennen en korte plaspauze omdat ze 10min later was... op het bed plaatsgenomen. Ze kruipt tegen je aan en overvloedig oogcontact en kussen (puntje van de tong). Daarna pijpen zonder condoom terwijl je ook overal mag aanzitten.
Rollen omgekeerd en heb ik haar mogen proeven, je mag ook alles en ze wordt heerlijk nat.
De zin is groot... condoom eraan en rustig voor de 1ste keer gaan...
Daarna biedt ze een massage aan, maar deze skip ik en verkies om toch even proberen te communiceren via Google translate. Om wat gezelligheid te creëren. Ik neem dan ook liever mijn tijd.
2de ronde terug heerlijke pijpbeurt zonder condoom terwijl ik met mijn vingers in haar ging. Overgaan tot 69, missionaris, cowgirl en reverse, doggy.... alles gepasseerd voor een 2de maal....
Ja, ze is wat bijgekomen en ja het was wel warm op de kamer. Maar zeker een aanrader.