WHEM Mia/Lizzy,Nijlen (Voorheen Lizzy Boom)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vod500

Stamgast
273
02/01/22
92
2
Toevallig iemand ervaring met Lizzy!
Ontvangt tijdelijk in Boom.

 
Deze morgen een eerste maal afspraak gehad met Lizzy,afspraak 3tal weken geleden geboekt,keek er enorm naar uit. Netjes op tijd en relaxt kwam ze me ophalen, stijlvol gekleed,knappe meid,mooi lief snoetje en een zalige kont om naar te kijken.Aangekomen op de mooie kamer begon ze me meteen te zoenen en te knuffelen wat ik duidelijk kon appreciëren,afwisselend een kort praatje tussendoor.Ze had een mooi lingeriesetje aan maar dat ging vlotjes uit,net als mijn boxershort...wat volgde was een onvergetelijke ,megazalig uurtje met alles erop en eraan.lizzy is een topmeid,goed gehumeurd,lief,zacht,voor mij 'The girl next door' type. Ik kijk alvast uit naar een volgende date met deze prachtige jongevrouw. 5**** meid
 
Ik zit sporadisch in Sint-Niklaas en werk dan inderdaad onder een andere naam. Dit om verwarring te voorkomen van klanten uit mijn vaste regio. Mijn excuses als dit dan lijkt op fake.
Ik ben wel geverifieerd op redlights.
Sinds enkele weken zit ik vast in Kortrijk, er staan reeds recensies van mijn op dit forum regio Antwerpen/Boom ook onder Lizzy. Om prive redenen heb ik me verplaatst naar Kortrijk.

Dit wou ik toch even rechtzetten.

Alvast bedankt

Grtjs
Lizzy
E2D8E03A-3CF7-401F-AFC0-EE24E827BE8C.jpeg
 
Mooie vrouw, echt girl next door type. Mooi lichaam. Heel lief.
Pijpt echt heel lekker!!!

Alleen heb ik het niet zo met het feit dat ze rookt ☺️ als ze dan wilt kussen, heb je zo dat rokers luchtje mee. Dat is het enige min punt, anders zou ik vaker langs gaan.
Natuurlijk staat dit ook op haar profiel!
 

heeft er iemand een ervaring om te delen?

thx
Hey ik heb vandaag bij haar langs geweest, ik vond het een lieve dame die haar werk goed doet.
Ze deed wel enkel pijpen en aftrekken spijtig genoeg (ze zei dat ze geopereerd was) want ik wou haar echt neuken.
Maar dus, pijpen kan ze best wel goed en ze kijkt je ook geil aan terwijl ze bezig is.
Ik kom hier zeker wel terug,
Ze heeft een licht west vlaams accent, maar ik vond dat wel sexy.
 
Ik kon vorige week vlot een afspraak maken met Mia, maar moest zelf afzeggen wegens gigantisch verkeersinfarct op weg naar haar. Was toen op andere locatie. Over Mia bestaan trouwens wél goede reviews uit W-VL waar ze onder een andere naam ontving geloof ik.
 
Beetje in de war door al die namen .. Mia, Eveline, ... . Heb wel ergens gelezen dat er 2 vlaamse dames waren die een dubbele pijpbeurt aanboden maar ik kan het niet meer terugvinden. Ik dacht Mia en ... .
 
Recent pijpdate met Mia en Eveline gehad. Twee Vlaamse spraakwatervallen. Ze wisten wel wat ze deden, het voorziene kwartiertje was dus zeker ruim genoeg voor een ontlading. Voor 80 euro geen slechte deal.

Mia/Lizzy is een ietwat fijnere dame, Eveline dan weer wat groffer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan