WHEM Mia Nins, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Genieten1891

Vaste klant
101
30/05/24
108
16

Hier staat ze enkel virtueel, maar ontvangt ook vaak in Gent. Wat een ongelofelijk mooie vrouw. Staan ook heel wat hete filmpjes online. Iemand ervaring mee? Als de service in werkelijkheid even goed is...

Er zijn al een aantal ontevreden klanten hier komen berichten. Met als gevolg dat iemand van Mia haar kamp de admins bestookt met dreigementen dat die meteen verwijderd moeten worden.

Lijkt me een gezellig iemand als het niet naar hun zin is :LOL:

Laatst bewerkt:
Er zijn al een aantal ontevreden klanten hier komen berichten. Met als gevolg dat iemand van Mia haar kamp de admins bestookt met dreigementen dat die meteen verwijderd moeten worden.

Lijkt me een gezellig iemand als het niet naar hun zin is :LOL:
Oei, weet je nog wat er niet goed was? Zo heeft zo'n forum natuurlijk weinig zin als er bij mindere reviews admins bedreigd worden en de berichten verwijderd.

Is hier bij GirlsReview tegenwoordig schering en inslag :
dvp's die zichzelf een profiel aanmaken en voortdurend zelf berichten plaatsen op hun recensie-pagina.
Wie als man een negatieve commentaar schrijft (op eerlijke basis en met de bedoeling anderen te informeren of te waarschuwen) wordt met de grond gelijk gemaakt.
Een kwalijke tendens als u het mij vraagt.

Terug
Bovenaan Onderaan