Recensie Mia, Opitter 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.451
30/06/21
1.673
125
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/mia-2255
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)


In het kort, navragen of ze de dame is van de foto's werd bevestigd met een selfie, echter bij aankomst toch wederom een andere dame.
Wel jonger en leuk om te zien, beloofde service echter matig, vooral gebrek aan zoenen was balen. Sex was verder niet slecht, pijpt vrij aardig en ze was strak.
Klaarkomen lukte echter niet echt, handmatig geprobeerd af te maken, met hulp van mezelf toch gelukt. :p

Tijd was nog niet om, wilde nog massage maar volgende klant zat in de wacht, na 40 minuten buiten dus.

Laatste keer voor mij dat ik de gok waag, slechts 1 keer de beloofde mooie dame gekregen, ga de gok niet meer aan. :censored:
 
gisteravond ook mijn geluk bij deze Mia geprobeerd. Een totaal andere vrouw deed open. Had eigenlijk direct weg moeten lopen, maar helaas zat mijn verstand op dat moment een stukje lager.
Ook voor mij geld dat ik de aziatische dames links laat liggen. De kans dat de dame van de foto's opendoet is erg klein. Ze lijken niet eens een beetje. De enige overeenkomst is dat ze een aziatisch uiterlijk hebben.
Pijpen was niets rest van afspraken werden niet nagekomen. Intiem ging wel.

Helaas voor mij niet meer.
 
Ik had twee weken geleden een geweldige date met Coco, ook uit het huis met de blauwe voordeur in Opitter. Ik had eigenlijk met twee dames afgesproken, maar ik was erg vertraagd door het zoeken naar een cash-automaat in Weert én door het feit dat het met het fietsen van Weert naar Opitter niet meezat. Het was 32 graden. Daar aangekomen was alleen Coco er dus. De andere dame was al weg, hetgeen ik jammer vond. Ze heeft een kamertje in wat lijkt een privéwoning van een Vlaamse. Ik mocht mijn fiets binnenzetten. Vervolgens kwam Coco mij ophalen en na het douchen op bed gaan liggen. Ik was moe van de lange fietstocht en lag helemaal relaxed achterover. Coco sprak weinig Engels maar dat vond ik niet erg. Aanvankelijk wat gestreel over niet erogene plekken maar vrij snel schakelde ze over naar iets dat ik nog nooit zo intens had meegemaakt. Met haar tong begon ze mijn tepels en vervolgens mijn lul (en toen tegelijk met haar handen/nagels aan mijn tepels) zo te bewerken dat ik in een soort van extase terecht kwam. Op mijn leeftijd (65) houd ik het meestal bij massage maar voor ik het in de gaten had deed ze me een condoom om en kwam ze bovenop me zitten. Het was hemels en toen ze me vroeg om van positie te wisselen ben als missionaris in enkele minuten klaargekomen. Meestal heb ik wat tijd nodig maar dit ging zo snel, een primeur voor me. Om met de Ministek reclame te zeggen: "nooit geweten dat ik dit in me had". Ik had een vervolgafspraak gemaakt maar die heb ik moeten afzeggen en intussen zag ik dat Coco al naar Antwerpen was vertrokken. Op het moment dat ik dit schrijf is ze al helemaal niet meer op Redlights te vinden. Ik denk niet dat ik dit nog ooit zal meemaken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan