romansme19
Stamgast
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1360046-mia
- Totale kosten (in euro)
- 160
Ik vond deze date een heel andere ervaring, maar dan op een positieve manier. De dame reageerde snel via WhatsApp. Ze had van tevoren een paar verzoeken ingediend. Alles was geregeld. Er was geen boekingsmedewerker aanwezig en ik kon een videogesprek voeren om te controleren of alles naar wens was. Ze spreekt Braziliaans Portugees, dus we spraken vooral via Google Translate. Het is een erg handige app, we hebben eigenlijk best veel gepraat. Ze haalde me op bij de ingang van een hotel. Ik was blij met de eerste indruk. Een prachtig gezicht en mooie, gespierde benen in een zomerbroekje. Ik vroeg om een erotische massage en ze zei dat ik mijn eigen olie moest meenemen. Haha, dus dat deed ik en we gaven elkaar de nodige aandacht en maakten het onszelf erg ontspannen, ze gaf niet om de tijd. Ze is geen masseur, maar ik moet toegeven dat ze nog steeds beter is dan veel dames, alleen moet je duidelijk zijn wat je wilt. Na het douchen wreef ze me helemaal in met haar billen. Na veel glijden en intense erotische sensaties besloten we te neuken. Vanwege de plakkerige situatie was pijpen en likken praktisch onmogelijk. Dus begonnen we te neuken. Ze is erg enthousiast om alle standjes te proberen, op bed, staand, voor de spiegel en nog veel meer. Ze kuste me heerlijk met haar tong, precies genoeg naar mijn smaak. Ik heb een fijne gfe-ervaring gehad. Die billen zijn echt iets bijzonders. Die klappen op mijn dijen waren zo bevredigend. Ze heeft een groot, fel litteken op haar borsten, dat vond ik niet erg. En voor die prijs had ik niet meer kunnen vragen. Ik vind ook dat ze een beetje op Rachel Starr lijkt. Misschien moet iemand me corrigeren, anders zie ik er echt raar uit. Haha.