Recensie Mia, Rotterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.446
20/08/21
2.061
47
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3121606-mia
Totale kosten (in euro)
150
vandaag geweest
ze vraagt een foto, jeb ik geweigerd en gezegd dat ze me weg mocht sturen als ik niet ok was dit was ok. bij aankomst keek ze uit het raam en beschreef mij....vroeg of ik het was en liet me binnen
Dame van dr fotos die ze stuurt.
wel hangtieten en een buik die verklaart waarom er zoveel chinesen zijn. Verder van onderen zoveel haar dat er een vlecht in kon maar oksels wel geschoren.
ze vroeg of ik wilde douchen....ik kreeg een kleine handdoek, niet wegwerp...dus van een ander clubje.
ik had aangegeven te willen zoenen. Ze nam ruim initiatief...maar haar mond is te klein om lekker te zoenen.
Ze had ook niet eerst mondwater gebruikt....niet dat ze stonk maar was wel aangenamer geweest.
Pijpen was ok maar wel soms tanden. Ze kreeg hem wel helemaal naar binnen. Ik ben normaal geschapen.
Afijn zij bovenop, daarna doggy, daarna missio.....vroeger kwam ik in missio nauwelijks klaar maar om de een of andere reden vind ik dat nu vaker een lekkere positie.
Toen ik bijna klaar kwam condoom eraf en haar buik volgespoten....ik had eigenlijk op die bos haar moeten spuiten dat ziet er geil uit.
Daarna douchen....daarna massage....toen ik buiten stond zag ik dat ik maar 45 min binnen ben geweest......das niet goed voor een chinees
Ik ging haar drie sterren geven maar de 15 minuten eraf kost ern ster.
Als je haar bezoekt doe dan 30 min is mijn advies

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan