Recensie Mia, Utrecht (voorheen Oudenbosch) 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Leo1981

Newbie
9
17/11/22
5
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/oudenbosch/3265970-mia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
De afspraak met Brenda ging even mis, dus gekeken of er in Oudenbosch nog iets kon worden afgesproken, ik had namelijk wel zin om even lekker te neuken. Mia leek me wel wat en ja, dat viel toch wat tegen. Afgaande op de foto's was ik enthousiast geworden, maar degene die de deur open doet is echt compleet iemand anders. Niet verkeerd, goeie borsten, lekkere kont, maar toch…. Toch maar mee naar boven gegaan en ik had me nog niet uitgekleed, of ze had het condoom al uit de verpakking om die om m'n pik te doen en te gaan pijpen. Heel kort even gepijpt en toen ging ze al snel met haar benen wijd zodat ik haar kon neuken. Dat was ook vrij snel klaar, waarna ze mij nog even heeft gemasseerd. Zoenen deed ze niet, en beffen was er ook niet bij Al met al, vriendelijke dame die echt geen woord Engels, laat staan Nederlands spreekt. Niet echt verkeerd, maar ik had toch andere verwachtingen. Geen herhalingsgevaar :)
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3265970-mia
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Had ik maar eerst de recensie hierboven gelezen. Maar ik had maar kort tijd, de foto's leken goed en ze reageerde meteen op mijn berichtje.
Achteraf had ik meteen weg moeten gaan.
Mia is niet de dame op de foto's. Maar wel redelijk aantrekkelijk. Al hangt alles een beetje, ze heeft duidelijk wat kinderen gehad.
Het appartement stonk naar sigaretten rook en was zo donker dat ik haar nauwelijks kon zien. Pas in de kamer, toen ik het gordijn een beetje open deed zag ik iets.
maar ja, je hebt zin, dus betaald en aan de slag. Toen bleek dat alles meer kostte. Dat hadden we in de apps van tevoren niet afgesproken. Ik vraag er altijd naar, want ik wil precies dit gezeik voorkomen.
Wat ze wel deed was plichtmatig en ik ben maar snel gekomen en gegaan.

Geen aanrader. Mij ziet ze niet terug
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan