Recensie Micaela (vh Peyton), Tielt (vh Beernem) 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Do or die

Newbie
11
13/11/24
15
1
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/peyton-3/
Totale kosten (in euro)
170
Daar ik met OV 'wandel' is dit een ideaal adres. Nl 1 min stappen van Beernem station.
Makkelijk afgesproken met WhatsApp. Ze antwoordt in perfect Nederlands maar ter plaatse blijkt ze een vertaalprogramma te gebruiken. Ze spreekt enkel Spaans.
Haar foto's zijn 100% de hare, haar gestreepte kousen lagen nog naast haar bed!!
Leuk snoetje, kleine (beetje hangende) borstjes met zachte tepels omgeven door grote! donkerbruine tepelhoven, beetje buikje. En een heerlijk donkerbruin kutje met roze binnenkant.
Haar grote troef is haar geweldige sex-drive. Alle standjes passeren de revue, zelfs mondneuken! Ze pijpt heerlijk, diep. Ze vindt het heerlijk om gelikt te worden. Opgepast wil je niet verdrinken want ze komt spuitend klaar. Wat een meid,!!! Enkel bijbetaald om zonder cd gepijpt te worden.

Waanzin die vrouw!!!
Op een gegeven moment was ik aan het 'facesitten' bij haar.
Ik ben nu niet supergroot geschapen maar ik duwde echt alles in haar mond, ze protesteerde of gorgelde niet eens.
Ik ben ook geweest.

Om te beginnen ze is geen 20, zeker in de 30.
Volgen mijn zijn de meeste foto's 10j oud.
Het enige wat overeenkomt op de foto's zijn haar lange kousen
Maar het is wel degelijk haar.

Een buikje zeg je🤨. Ik dacht eerst dat ze 6 maanden zwanger is. Dan zie ik het is gewoon veel buikvet

Op WhatsApp overeengekomen dat pzc en tongkussen in de prijs zit.
Eens aangekomen mogen bijbetalen voor pzc. En kussen was gewoon triestig

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/latina-peyton.html
Totale kosten (in euro)
150
Enkele weken terug Peyton bezocht in Beernem.

Een paar uur op voorhand hand ik met haar afgesproken voor een date van 1u.
Ik had kort op voorhand bericht dat ik er bijna was. Toch moest ik een paar minuten wachten aan de deur (goed begin:().
Ze verstond bijna geen Engels.
Ze had die net-bodystockings aan met die gestreepte kousen vanop de foto's erover :rolleyes:. In had nylonkousen en hieltjes gevraagd:oops:
Ze heeft een redelijke buik en hangborstjes. Als je een dame met wespe-taille zoekt moet je hier niet zijn.

Bed op en meteen legt ze muziek op via een klein luidsprekertje naast het bed. Ik weet niet wat voor muziek dit was. Luidspreker met slechte kwaliteit die veel te luid stond. Ik heb 3x moeten vragen of deze wat stiller mocht.
Zoenen had ze niet zo graag en van tongzoenen was er helemaal geen sprake. Het staat nochtans bij de mogelijkheden.
Veel knuffelen zat er blijkbaar ook niet in. Al snel was ze daar met zo een rode condoom om te pijpen. Pzc en Kkim (CIM) stond er op het profiel.
Ze vroeg 20€ voor pzc. Dan maar 20 extra overeengekomen. Zoals verwacht duurde dit ook niet lang. Ze stuurde al snel aan op doggie.
Ze deed me zo een rode condoom en ik heb ze dan maar doggie genomen (de verwachtingen lagen toch al niet hoog meer).
Ik verwachte dat ze me ging buitenwerken maar nee. Ze bood een massage aan op de massagetafel.

Wat was me dat allemaal zeg.
Ik leg mij op mijn buik op de massagetafel. Ze doet telkens 1 lichaamsdeel een klets olie erop en 40 seconden openwrijven. Zo ook op mijn rug. Ze kwam voor mij staan een wreef de olie tot in mijn haar. :oops:?? Na een minuut of 7 is "de massage" voorbij. Ik kom recht en ze doet teken dat ik moet blijven liggen maar dan op mijn rug. Ze gaat naar de lavabo en komt terug met een wit rubberen ding. Ze schuift het over mijn penis, doet er een klets olie in en probeert mijn zo klaar te rukken. Met haar andere hand gebruikt ze haar wijsvinger met haar scherpe valse nagels en zit daarin te koteren totdat ze mijn top zeer deed.
Nog nooit meegemaakt!
Ik laat haar ophouden en ze probeert me nog af te rukken met de hand. Letterlijk rukken dan. Veel te geweldig en met haar vuist telkens tot tegen mijn ballen. Ik maande haar een paar keer aan om het wat kalmer aan te doen maar het hielp niet veel.
Ik ben dan maar rechtgestaan en heb een douche gevraagd (om die olie uit mijn haar te wassen)
Na zo'n 35 min was ik al gedoucht en klaar voor vertrek. Toen haalde ze er nog haar vertaalapp er bij en ze wilde nog die 20€ extra voor pzc.
Ik heb nog nooit geweigerd om een overeengekomen extra te betalen maar deze keer toch wel.

Nooit meer

Je waarschuwing komt jammer genoeg te laat voor mij.

Bijna de zelfde ervaring gehad.
Zou ze zwanger zijn?

Ook met dat rubberen ding op me fluit, want kreeg geen stijve van al da gedoe

Ik heb de 20€ ter plaatse over geschreven. En ze klaagt nog steeds op WhatsApp dat ze het niet zou gekregen hebben.
Nog nooit een dvp moeten blocken

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan