Recensie Micha, House of Pleasure, Kinrooi 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren en vandaag naar HOP geweest waar ik op beide dagen een date met Micha had. Eerst twijfelde ik vanwege sommige reacties hier. Hier mijn ervaring:
Ik vond dat haar gezicht op de foto's beter uit ziet, maar haar figuur is absoluut erg geil.
Haar blik is wel geil. De avond was ze in bloedvorm. Ik heb haar uitgelegd wat ik lekker vond en ook meteen gezegd wat ik niet bij haar mocht doen. Dat vond ze wel leuk om te horen dat ik dat wist. Hierdoor eigenlijk wel snel een goede klik met haar gemaakt. Na wat knuffelen wilde ik haar over haar klit gaan wrijven waarop ze aangaf dat ze dat wat minder vond als ze nog droog is. Ik gaf aan dat ik haar ook heel graag wilde beffen. Voor mijn gevoel heeft ze hier van genoten want ze gaf wel meerdere keren aan dat ik dat erg goed deed. Ik houd enorm van gepijpt te worden (vind ik nog geiler dan neuken en zei deelde die mening met mij) en er is tot nu toe geen DVP geweest die mij snel klaar kreeg, dus had ik zoiets ik wil wel eens voelen hoe zij het doet. Wat er over haar geschreven wordt klopt. Ze had me binnen korte tijd klaar gemaakt. Ik vind het geil als mijn ballen worden gelikt en gezogen en dat wordt aangekeken, zij doet het allemaal. Gelukkig had ik een uur dus na een heerlijke massage van haar zijn we samen voor een tweede ronde gegaan. Die ging bijna hetzelfde als de eerste ronde. Ik heb geen enkele x gehad dat ze een klokkijker is.
Ze is lief, grappig, gemakkelijk in wat je wilt, mits je haar ook respecteerd. De middag ging iets anders ze was pas een uur voordat ik de date had wakker.ze vond het wel leuk dat ik meteen de dag ernaar er weer was. Ze moest nog ditje (opmaken)en datje ( naar de toilet) doen, maar ik heb alle tijd die ze ff weg moest( 2 x) gewoon als extra tijd terug gekregen zelf nog iets langer. Nu wilde ik niet meteen klaar komen en wilde ik mijn hoogtepunt uitstellen om 1 x heftig klaar te komen. Dit vond ze prima. Ik moest maar aangeven hoe ik het graag wilde. Weer eerst begonnen met beffen waar ze weer intens van genoten heeft. Ze zei dat ik zelfs de magie spot te pakken had. Dat doet mij natuurlijk ook goed. Daarna is ze begonnen met. Mij op een langzamer tempo te pijpen. Boh die doet zo lekker, die mocht me echt uren pijpen. Nu wilde ik ook graag haar neuken. Dat was ook super lekker, maar heb ik niet te lang gedaan, omdat ik liever door pijpen en aftrekken klaar kom. Ik haar weer gebeft en zij mij daarna klaar gepijpt en getrokken en wat ze niet verwachte ik spoot bijna tegen haar gezicht aan.

Ik zou zeker bij haar terug gaan, vind het een toppertje.
Ben lief voor haar dan krijg je dat ook terug.
Ik heb respect voor haar en datkreeg ik ook terug.
 
Gisteren middag gebeld of Mischa om tweeën beschikbaar was, gelukkig wel want ik wou voor de start van de F1 weer thuis zijn😉
Afgesproken voor een uur en wat een heerlijk uur dat het was.
Haar verschijning alleen al is geil, in een mooie negligé met een licht doorschijnende bh, string en hoge hakken kwam ze mij begroeten (als je het daar al niet warm van krijgt :love: )
Na de financiële afhandeling, elkaar een beetje opgevreeën en gingen haar kleding stukken een voor een uit.
Ze zei ik weer wat jij lekker vindt, pakte een kussen van het bed om vervolgens op haar knietjes voor mij te gaan zitten en god wat kan ze lekker en diep pijpen.
Als ze wil heeft bij mij het schot al binnen een minuut eruit, maar door de tempo wisselingen en variaties weet ze het toch behoorlijk te rekken.
Qua orale kunsten staat ze bij mij toch echt met stip op 1.
Na wat gekeuvel over ditjes en datjes, en ze onthoud goed dingetjes van vorige ontmoetingen wat ik wel waardeer aan haar.

Toen vond ik het mijn beurt om haar mijn orale kunsten te vertonen, ze had zich die morgen lekker glad geschoren wat heerlijk aanvoelt.
Je moet het bij haar rustig opbouwen dat heeft ze het liefst en je moet zelf een beetje aanvoelen wanneer het sneller/harder kan
als ik op haar lichamelijke en verbale reacties af mag gaan was ze zeer tevreden.😊
Want een een lekkere vrijpartij volgde.
Ik zelf was weer klaar voor een 2e schot wat Mischa ook niet ontgaan was en ten 2e male oraal aan de slag ging, alleen kreeg ze net niet
de trekker overgehaald maar ze kent me en ze leidt m'n hand om mezelf af te trekken terwijl zij heerlijk m'n tepels begint te likken.
Ik gaf aan dat ik aan het komen was en het schot ging af net voordat ze het met haar mond kon opvangen, waardoor het vol haar neusgaten kwam.🤤
Ze moest er vooral om lachen, want dat was haar nog nooit overkomen😅

Intiem is er niet van gekomen, maar was evengoed weer geweldige ontmoeting.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
http://www.houseofpleasure.eu/dames/nggallery/dames/Micha
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een tijdje terug bij Micha geweest na de goede commentaren hier, maar was toch niet echt een top-ervaring.

Vooreerst ziet ze er wel nice uit, maar is zij absoluut niet de dame op de foto's op de website (zoals wel vaker bij hop)

Ze is wat hyperkinetisch tijdens de date en een relax gesprek voeren is dan ook moeilijk.

Op zich is alles wat ze doet wel ok, maar ook niet meer dan dat, maar wat me echt enorm stoorde is dat ze blijkbaar een soort van allergie heeft (dat zei ze zelf toch) waardoor ze heel de date lang zit te snotteren en met zakdoekjes aan haar neus zit.

Om de date niet te verpesten ben ik er maar van uit gegaan dat dit klopte. Maar wie zal zeggen dat het toch geen corona of griep was. Ontspannen was het dus niet echt.

Haar persoonlijke hygiëne is ok, maar door het snotteren heb ik hier toch een onvoldoende op gegeven.

Best wel een mooie meid, maar door bovenstaande voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Smaak en ervaring is voor ieder verschillend.

Juist bij Mischa vindt ik de foto's een behoorlijke weergave van hoe ze eruit ziet.
Dat snotteren heb ik ook wel eens meegemaakt, maar stoorde mij niet
waarschijnlijk door de heerlijke sessies die ik met haar had. 😊

Over haar terugkomst, heb ik Joep een tijd geleden gevraagd.
Die zei dat ze problemen met haar papieren had en dat het wel eens tot volgend jaar kon duren:unsure::confused:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdag al gebeld voor een afspraak op zaterdag en kreeg te horen dat ze druk bezet was en gisteren voor de zekerheid gebeld of m'n afspraak nog stond.

Was weer een heerlijk uurtje met Misha.

Als eerste ging ze op de knietjes voor me zitten, vroeg of ik extra wilde.
Natuurlijk dat Cim betaal ik alleen bij haar €50 graag bij omdat ze ook zo vreselijk goed en diep kan pijpen, ze pakte m'n handen en leidde die naar haar hoofd om haar te facefucken god wat geil. :love: Waarna het niet lang duurde om haar keeltje te vullen.

Om bij te komen heeft ze me wat gemasseerd, daarna vond ik het mijn beurt om haar te verwennen, rustig begonnen en ze geeft lekker aan wanneer het harder en sneller kan.
Ze heeft er zichtbaar en hoorbaar van genoten. Na haar zeggen is ze 2x gekomen:cool:
Moet ook erbij schrijven dat ze daarna ook beter tongzoende en geiler was.

Tijdens het intieme gedeelte missio en cowgirl wat zeker lekker was, wou het 2e schot net niet vallen.
Dus ging ze met haar mond aan de slag toen m'n ballen aan het likken was nam ik het handwerk over en net voor ik kwam nam ze hem weer diep in de mond😀

Die €170 was het voor mij zeker waard en ik hoop dat ze niet te snel of zo lang weer weg is.😉
 
Mazzelkont....,
mijn afspraak liep fout af iig, was net bezet op afgesproken tijd. 🤬
Helaas, ik had afgesproken van 15 tot 16 uur, werd 15:15 tot 16:15 uur.
Hoop dat ik niet jouw afspraak vergalt heb.🤞
Daarom heb ik ook 2x gebeld, om zeker te zijn dat ik goed zat en ik ook weet dat de planning daar af en toe chaotisch is :unsure:;)
 
Helaas, ik had afgesproken van 15 tot 16 uur, werd 15:15 tot 16:15 uur.
Hoop dat ik niet jouw afspraak vergalt heb.🤞
Daarom heb ik ook 2x gebeld, om zeker te zijn dat ik goed zat en ik ook weet dat de planning daar af en toe chaotisch is :unsure:;)
Mijn afspraak was om 13.45 voor 1 uurtje, ze was al bezet toen.
Geen zin om te wachten totdat ze vrij/beschikbaar was. 🙈

Ana was geen passend alternatief. 😕
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/misha-vandaag-aanwezig-house-of-pleasure-kinrooi-ophoven.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag herkansing, 12.20 afgesproken.

Kwartiertje gratis trouwens. 🤑
Geweldige hernieuwde kennismaking.

Ze vroeg al meteen waar ik gisteren gebleven was want zich verheugd om "Motormaf" weer te zien zei ze.
Uitgelegd dat het foutje in de planning leek te zijn waardoor ik haar had misgelopen. 🙈

Hoe dan ook, ze heeft me laten voelen dat ze me graag ziet....., en vise versa.


Uurtje vloog om, iets over tijd, voor beiden een orgasme en belofte dat ik nog een keertje langskom, ze bleef 2 á 3 weken dus dat moet lukken. 🥰

Misha...., thxs for being the nice person you are. 💞

😘😘😘
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dat ik haar zou gaan bezoeken, was al duidelijk toen aangekondigd werd dat ze weer bij HOP zou verschijnen.
Een afspraak via de telefoon was snel gemaakt en op naar België met een broek vol goesting.
Als een schooljongen zo opgewonden, moest opletten niet spontaan klaar te komen toen ze verscheen.
En dat is nog moeilijker als je achter haar aan loopt en die lekkere billetjes voor je ogen heen en weer wiegen.

Micha is pure passie, sexy, geil, hoerig, GFE, alles wat je je kunt wensen. Haar inzet is geweldig.
Tongen doet ze goed, pijpen verrukkelijk. Balletjes werden goed verwend. Fris kutje dat ze graag laat verwennen.
We hebben in diverse standjes geneukt, waarbij ze voluit gaat.
Twee keer een lading ballenroom mogen spuiten, de eerste in het condoom terwijl ik haar staand van achteren nam, tweede over haar borsten na een verrukkelijke pijpbeurt.

Micha is een toppertje, een garantie voor geile sex en staat zeer hoog op mijn lijstje van actieve favorietjes.
 
Ik heb gisteren maar eerst gebeld of Micha nog aanwezig was en na bevestiging gelijk een afspraak gemaakt.

Ik moest even wachten maar dat was het meer dan waard, want ze had zich gehuld in m'n favoriete lingerie setje :love:
Ik heb weer een heerlijk uurtje met haar gehad.

Ze blijft naar eigen zeggen nog een klein weekje en wanneer ze dan terug komt wist ze nog niet.
Hopelijk niet te lang.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan