Recensie Michel, Lanaken 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hornypony

Vaste klant
Forumpionier
123
15/07/21
81
33
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
21
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/soy-michel-tu-favorita-2.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Waanzinnig slecht! Vooraf wat info gevraagd, €100 voor 30 minuten / €150 voor een uur. Eerste keer neem ik altijd half uurtje, als het tegenvalt dan heb ik tenminste nog niet al mijn geld uitgegeven.
Het begon al direct met €20 extra te vragen, idioot die ik ben geef ik dat ook nog. Maar ze zag er goed uit, liet een flinke pik zien (foto's kloppen). Ach ja, die twee tientjes.....vooruit.
Uitkleden, op bed, tongzoenen. Wacht even, met tong kost extra. Dan kreeg ik cd om en ging ze (niet onverdienstelijk) pijpen. Ik moest haar ook pijpen maar verplicht zonder cd. Nah, ik heb ook nog eigen wil en verstand dus ik pijp niet zonder cd. Ze wilde mij wel neuken, was extra. €30 extra. Toen ik er niet op in ging was €20 ook voldoende. Zoveel eer heb ik nog wel dat ik dat niet ook nog laat gebeuren. Ging ze maar wat met d'r telefoons klooien. Ik er wel op gelet dat die uit mijn buurt bleven en redelijk dicht tegen matras of tussen haar benen. (had al voorgevoel).
Uiteindelijk mezelf afgetrokken en wegwezen. Bij de deur vroeg ze of ik het leuk had gehad. Uiteraard niet. Zegt ze "if you write bad review, I post your pictures on redlights". Nou, vooruit, ik neem de gok :) kamer was redelijk schemerig, met een verborgen camera krijg je weinig zeggende beelden.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan