Recensie Michela, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mustogoz

Stamgast
631
15/09/22
286
81
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1374060-michela#overview
Totale kosten (in euro)
170
Gisteren had ik gewoon zin om verwend te worden door een rijpere dame. Fotos van Michela kregen mijn aandacht en na een korte app contact bleek ze beschikbaar te zijn. Je krijgt ook een selfie terug als bewijs dat het de dame van de foto`s is. In werkelijkheid was het iets minder maar ze is redelijk vrolijk en praat verder heel weinig.
Pzc kwam aan de orde maar was wel extra helaas,....dat ze deed ze redelijk maar geen deepthroat zoals ze beweert in haar advertentie.

Paar posities intiem, heeft een redelijk krap vagina dat steeds droog werk, wat penetreren onaangenaam maakte.

Gedouched aan gekleed en weer vertrokken.

Geen herhaling waard.

Gisteren had ik gewoon zin om verwend te worden door een rijpere dame. Fotos van Michela kregen mijn aandacht en na een korte app contact bleek ze beschikbaar te zijn. Je krijgt ook een selfie terug als bewijs dat het de dame van de foto`s is. In werkelijkheid was het iets minder maar ze is redelijk vrolijk en praat verder heel weinig.
Pzc kwam aan de orde maar was wel extra helaas,....dat ze deed ze redelijk maar geen deepthroat zoals ze beweert in haar advertentie.

Paar posities intiem, heeft een redelijk krap vagina dat steeds droog werk, wat penetreren onaangenaam maakte.

Gedouched aan gekleed en weer vertrokken.

Geen herhaling waard.
En dat voor dat geld. Toch altijd bijzonder dat je je iaat belazeren door immigranten. Dank je dan kan deze oplichter door wijze mannen overgeslagen worden. Zet dat selfie op het internet bij oplichters aangeboden.

Terug
Bovenaan Onderaan