Recensie Michele (gilf), Linnéstraat 96 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fabricebal

Newbie
17
09/01/23
23
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
30
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dame rond de 60. Atypisch uiterlijk voor het beroep. Nogal kort haar, brilletje, gouden kettingetje met hangertje. Met een trui aan zou ze zo in een bibliotheek kunnen gaan zitten :)
Ze zat vroeger wat verder in de Linné, 113 denk ik. Portugese roots, spreekt voor zover ik het kan inschatten perfect Frans.
Krijgt op franstalig forum wat negatief commentaar, maar ik kom er graag, ondertussen al zeker tien keer geweest. Ze gedraagt zich inderdaad nogal 'zakelijk', maar niet onvriendelijk. Alsof je naar een winkel gaat om iets heel normaals te komen kopen. Maar persoonlijk vind ik dat best geil, ik hoef in ieder geval geen fake girlfriend gedoe. Ze lijkt ook perfect vrede te hebben met haar beroep, wat aangenaam aanvoelt.
Je moet er niet zijn voor acrobatie, gewoon pijpen & neuken. Pijpen doet ze vrij langdurig en lekker. Ze kijkt je met een minzaam lachje aan tijdens het neuken, best geil ook.
Kleine borsten en een stevige kont, lichaam ziet er goed uit voor haar leeftijd.
Ze vraagt 30 euro, standaard tarief in de Linné, maar dat vind ik eerlijk gezegd redelijk beschamend worden. Ik geef ze dus altijd iets meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan