• De problemen lijken voorbij, we houden de situatie in de gaten. zie hier voor meer informatie.

WHEM Michelle Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, ik kom wel regelmatig bij haar.
Ze is wat zwaarder als de foto's doen voorkomen, maar persoonlijk hou ik daar wel van.
Maar ze doet alles best netjes, lekker en hygienisch.
Nogmaals, je moet er van houden qua postuur en omvang. Ze is nu rond de 130kg, heeft ze me zelf verteld.
 
Vind ik ook!
Ze vertelde toen ik om haar gewicht vroeg dat ze sinds het begin van de corona toestanden bijna 20kg is aangekomen.
Vandaar ook dat ze op de foto's iets lichter is.
Ik neem de laatste tijd ook altijd een XL Milka reep voor haar mee als ik heen ga ;-).
 
Gister 13 april geweest en dit is me 3/4 keer met haar

Ze pijpt geweldig!

En uitzicht op doggy is echt ongelofelijk
Absoluut!
Pijpt top! En doggie is idd onwijs met die billen.
Zelf inmiddels 8 of 9 keer geweest nu.
Ik ben zelf ook nogal fan van een buik, en die heeft ze ook behoorlijk inmiddels, is ook heerlijk als ze bovenop zit of wanneer je haar in missionaris neemt.
Ik hoop niet dat ze gaat afvallen voorlopig, en daar lijkt het ook niet op 😊.
 
Absoluut!
Pijpt top! En doggie is idd onwijs met die billen.
Zelf inmiddels 8 of 9 keer geweest nu.
Ik ben zelf ook nogal fan van een buik, en die heeft ze ook behoorlijk inmiddels, is ook heerlijk als ze bovenop zit of wanneer je haar in missionaris neemt.
Ik hoop niet dat ze gaat afvallen voorlopig, en daar lijkt het ook niet op 😊.
Haha haar buik hoef ik niet te zien voor mij is het echt doggy en cowgirl met billen naar mij toe 😜
 
Haha haar buik hoef ik niet te zien voor mij is het echt doggy en cowgirl met billen naar mij toe 😜
Tja ik heb wat met zo'n buik als zij heeft😜, ieder zo zijn dingetje😉.
Maar ik snap je helemaal wat doggie en cowgirl betreft👌.
Als je die 130kg zo in beweging ziet golven... gewoon heerlijk toch!
 
Volgens mij is Michelle weer actief,maar onder een andere naam. Klopt dit mannen?

PS wat een lekkere kont zeg!!!!
Dat is zij !! Wat een reet zeg
 
Volgens mij is Michelle weer actief,maar onder een andere naam. Klopt dit mannen?

PS wat een lekkere kont zeg!!!!
Klopt dat is zij inderdaad.
Wisselt wel eens vaker van naam hoor, Vanessa, Michelle, en nu weer Sasha dus.
Ja ze is gigantisch, net rond de 24-25 jaar oud 1.68m en ruim 130kg!
 
Ze heeft nieuwe foto's geplaatst. Is de foto van haar kont niet gephotoshopt? Hoor graag van jullie
Ja die laatste paar nieuwe foto's zijn 100% aan gephotoshopt.
Ze heeft met name haar middel iets slanker laten lijken, en ook haar benen, ziet er niet reëel uit zo.
Ik ben er zeer recent nog geweest, en ze is echt geen grammetje afgevallen hoor.
Buik, billen en benen zijn nog gewoon gigantisch😁👌🏻
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan