Recensie Michelle, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

modjomaster

Meubelstuk
1.213
09/01/22
1.595
96
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://beta.kinky.nl/advertenties/5257982-michelle?names=Michelle
Totale kosten (in euro)
150
Michelle ontvangt in een net appartement vlakbij Rijswijk halte broeksloot en je hebt op de hoek een poolse supermarkt Malinka is het 5 minuten lopen daar van daan is haar adres

van de week bij Michelle geweest ik snap echt niet dat er nog geen review is van deze hele mooie dame ook die echt de dame is van de fotos gelukkig. en ze is echt heel mooi net als op de fotos geen grapje
Bij binnen komst me tool gewassen en plaats gebomen op bed. Michelle heeft me heel goed gepijpt met diepe halen en kijkt me hier erg geil bij aan.Hierna heb ik Michelle op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en heb ik haar heerlijk gepompt ze heeft een lekker klein strak kutje heerlijk gewoon. Toen was het tijd voor doggy Michelle heeft een hele mooie latina kont om tegen aan te stoten het duurde ook niet lang tot dat ik grommend in haar klaar kwam.

Ze heeft heel veel opties beschikbaar maar daar geen gebruik van gemaakt zoals beffen, pzc, tz, kost per activiteit 50 euro extra

Michellle is een hele mooie en vooral geduldige meid. ik ga zeker weten terug naar haar.
ze praat redelijk goed engels en verstaat het meeste gelukkig wel
het enige nadeel was dat er wel weer een K*T planner tussen zit wat het soms langs kan duren voordat je een afspraak kan maken maar geeft de hoop niet op ze is echt de moeite waard
voordat je het adres krijgt vraagt ze om een videocall duurt maar 10 seconden ofzo om alleen te kijken wie jij bent

Terug
Bovenaan Onderaan