WHEM Michelle massage,Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Denk niet dat je daar iemand vind die aan Katia kan tippen. Zij was echt top!

Alhoewel, in het verleden toen ze nog in de stad zaten, afgesproken met Ilona, deze was stukken beter! Spijtig dat ze gestopt is.
 
... hangt af van wat je juist zoekt hé...
als je een frivole dame zoekt met combinatie van massage en sexueel genot is Michelle zeker een mogelijkheid. Qua sex zeker initiatief nemend.

Alternatief is Amoré, zij is super geschikt wanneer massage op de eerste plaats komt. Ze geeft echt goede massage.
En qua sex ook één en ander mogelijk hoor, maar Amoré is zachter.
 
... hangt af van wat je juist zoekt hé...
als je een frivole dame zoekt met combinatie van massage en sexueel genot is Michelle zeker een mogelijkheid. Qua sex zeker initiatief nemend.

Alternatief is Amoré, zij is super geschikt wanneer massage op de eerste plaats komt. Ze geeft echt goede massage.
En qua sex ook één en ander mogelijk hoor, maar Amoré is zachter.
En afgaande op de stats in hun profiel is Michelle iets slanker. Of ben ik verkeerd?
 
En afgaande op de stats in hun profiel is Michelle iets slanker. Of ben ik verkeerd?
ik heb ze niet op de weegschaal gezet...
Michelle heeft wel een Latina-kont.
Ik hou daar minder van.
En Amore is zeker ook wel slank. Verwacht geen pluim lichtgewicht. Ze heeft een knappe vrouwelijke lijn met stevige knappe tieten.
 
Michelle bij A1 eens geprobeerd. In A'pen zeggen ze: "amai mijne frak!"
Grote stevige Michelle met prachtige borsten geeft eerst je achterkant een perfect gebalanceerde massage, niet te zacht of te hard. Je merkt dat ze hier een opleiding voor gevolgd heeft want ze knijpt op de juiste plekken.
Dan de voorkant…hete olie over het lijf,diep pijpen, ballen likken, anale stimulatie…ik werd er gek van. Ze komt dan ook nog eens bovenop je zitten, mc natuurlijk, en berijdt je als een wilde amazone. Daarna maakt ze het af met nog een ultieme pijpbeurt en mag je in haar mond spuiten. Hemelse vrouw!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan