Recensie Michelle, Massagewereld, Weert 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Binki

Wandelaar
Forumpionier
32
05/07/21
12
4
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/michelle/?iid=47247
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Om 10 uur aanwezig en voor Michelle gekozen. Een mooie slanke Afrikaanse vrouw die er jonger uitziet dan ze in werkelijkheid is.
Een geweldige energie gekregen als eerste klant. Gekozen voor water en zeep Body deluxe.
Eerst lekker soppen onder de douche waar ze lekker tegen je aan staat. De handen bewegen zich naar alle plekken. In tegenstelling tot de oliemassage lig je bij water en zeepmassage op de matras en blijft er constant lekker warm water stromen. Tijdens de massage gebruikt ze haar hele lichaam waarbij haar positief humeur ten goede komt aan het plezier. Na het omdraaien wordt het alleen maar mooier. Een uitzicht om van te genieten. Ook weer massage met haar hele lichaam.
De kunst van het teasen en uitstellen kan ik nog wel iets van leren.
En dan komt ze in je armen liggen en kort daarna ontploft de zaak en begeef je je in een baan om de aarde. Eenmaal terug op aarde geniet je nog van haar vriendelijke uitstraling. En denk je morgen weer? (of vanmiddag)
 
Citaat:
In tegenstelling tot de oliemassage lig je bij water en zeepmassage op de matras en blijft er constant lekker warm water stromen.

Opmerkelijk en goed dit te weten over MW Weert. Al voor corona waren er MWfilialen die deze watermassage hadden aangepast. Geen stromend water meer, maar water opscheppen uit een kom. Lang niet zo geslaagd als stromend water. Ik heb de watermassages toen over geslagen. Is de vraag wat ze nu doen met de energiecrisis.

En bij Michelle ben ik recent geweest. Een oliemassage. Ik kan me helemaal aansluiten bij deze positieve recensie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan