Recensie Michelle, Seraing, Rue de Marnix 176 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Delta_85

Wandelaar
47
20/09/22
45
23
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag in de Rue de Marnix deze dame gespot.
Ze heeft geen vermelding staan dat ze shemale is, maar de kaaklijn verraad het wel een beetje.

Grote borsten, gemotiveerd aan het dansen, dus maar even binnen gegaan. 50 eurootjes en ze nam onmiddellijk plaats op het bed. Mooi zicht op haar latinakont in een string.

Terwijl ik mij even opfriste begon ze al verleidelijk te kronkelen.

Toen ik op het bed plaatsnam ontblootte ze haar grote borsten en kwam ze boven mij hangen. Even lekker aan de tieten gezogen en gelikt.

Zij wou ook wel aan iets zuigen. Condoompje aan en ze begon mij te pijpen.
Een beetje spelen met haar kontje en billen, handje naar beneden en daar voelde haar clitje.
Ze speelde haar slipje uit en ik zag haar clitje. Nog niet volledig stijf (eikel nog niet zichtbaar) en echt heel dik.
Ik had ook wel even zin om haar te pijpen, maar ik zag een littekentje en ik vertrouwde het niet volledig.
(NB: er is geen enkele aanwijzing van een soa. Het is slechts mijn persoonlijke keuze).

Na even gepijpt te zijn vroeg ze of ik haar wou nemen.

Beetje glijmiddel op het condoom en op haar kontje.
Vlotjes erin in doggystyle.
Haar heerlijke latinakont, de aanblik van haar gezicht en tieten in de spiegel en haar ballen die lekker heen en weer kletsten lieten mij al heel vlug komen.

Kort gesprekje achteraf.

Al bij al een leuke ervaring en zeker mijn type, leuke dane maar ik weet niet of ik nog terug zou gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan