Recensie Michelle, Studio Roses 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befsap

Newbie
9
29/08/21
7
1
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Regelmatig bezoek ik een DvP. Van privé-ontvangst, saunaclubs en massagesalons. Ik ben niet echt een schrijver en vind ook dat iedereen zelf de genoten van de dames moet proberen. De ene keer is het fantastisch en de andere keer minder. Echter, vanmiddag voelde ik mij wel geroepen om een recensie te schrijven over Michelle bij massagesalon Studio Roses. Ik wil namelijk iedereen behouden om Michelle in de toekomst te bezoeken. Daarnaast beveel ik haar aan te stoppen met dit werk. Als je namelijk geen plezier hebt, kan je ook geen plezier geven aan de klanten.

De uiterst vriendelijke dame bij de receptie stelde mij één dame voor. Qua uiterlijk viel Michelle in mijn doelgroep. Nadat de receptie dame mij gevraagd had, wat ik wilde drinken werd ik naar de kamer gebracht en mocht mij uitkleden. Na enkele minuten verscheen Michelle, maar zij was wellicht er niet bij haar gedachten bij. Een glaasje water was deze dame vergeten mee te nemen. Er zijn erge dingen. Dus ik maakte geen opmerking. Na het douchen begon het feest dat 45 minuten zou duren voor €120. Best een hoop geld.

Michelle wreef een beetje over mijn enkels en rug. Na drie heen en weer schuiven met haar borsten mocht ik mij al omdraaien. Op zich vond ik dit niet erg, want wellicht wist mevrouw nu wel mijn lusten op te wekken. Na drie keer ongeïnteresseerd mijn kleine wansje getrokken te hebben, vroeg Michelle al of ik niet zelf wilde doen. De tijd was al bijna om. Ik probeer mij te ontspannen en tel de minuten niet tijdens een massage. Het viel wel op dat de tijd vrij snel voorbij was gegaan. Ik vroeg of ze nog even door wilde gaan zodat ik mij kon focussen op het klaarkomen. Na een halve minuut schokte ik iets en op dat moment dacht Michelle dat de fontein was opengegaan en pakte direct het keukenrollen om de rommel op te ruimen. Echter, van klaarkomen was zeker nog geen sprake. Na deze vervelende ervaring stapte ik direct op en gaf aan dat ik mij bekocht voelde en hierover klacht zou indienen. De hele wereld moet immers niet in dezelfde val lopen. Nadat ik buiten stond, keek ik op mijn telefoon en zag dat ik slechts 30 minuten was binnengeweest en ook twee keer gedoucht te hebben. Mijn voorgevoel klopte dus.

Heren, doe met deze recensie uw voordeel. Bij Studio Roses zijn voldoende leuke andere meiden die goede massages verzorgen. Ook de receptie dame is uiterst vriendelijk. Echter, vermijd Michelle en haar wil aanbevelen om te stoppen met dit werk of om VBOK voldoende massages plezier uit te stralen.

Mochten andere forum bezoekers wel goede ervaringen hebben met Michelle, laat het weten. Het kan ook een incident geweest zijn en dan trek ik mij negatieve recensie in.

NB. Helaas kan ik geen nul sterren geven. Ik kan ook niet massage zonder een hoogtepunt aanklikken.
 
Ik ben, ondanks wisselde ervaringen, ook geen fan van Studio Roses in Utrecht.
Ligt in alle gevallen meer aan de studio dan aan de dames, want wanneer je een beetje geluk hebt, zijn hier echt wel mooie, lieve en kundige pareltjes te vinden.
De dame aan de receptie is altijd oeverloos vriendelijk en correct, echter wat hygiëne betreft wordt het er niet beter op, vooral wanneer je kritisch kijkt en ruikt ben ik klaar met deze studio. Een vreselijke rioollucht in de douche ruimte, vieze glibberige bende en de handdoeken ruiken verre van fris. Kamers zijn knullig betimmerd en meestal erg koud waardoor je niet relaxt op je stinkende bedje ligt.
Nee, geen aanrader wat studio betreft.
 
Dit doet voor mij echt de deur dicht. Ik had nog een beetje nieuwsgierigheid, maar als het daar echt zo vies is laat ik het liever voor wat het is. Helaas.
 
Ben hier zelf een aantal keren geweest en wisselend succes. Herken de reactie over vieze geurtjes etc wel. Moet nodig eens opgeknapt worden.
Aantal dames doen zeker hun best en zien er goed uit...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan