Recensie Michelle, Tilburg 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er afgelopen donderdagavond nog geweest en we hebben een heerlijk geil uurtje gehad. Op de vraag of ze nog meer klanten ontvangt vertelde ze me dat ze aan haar vaste klanten genoeg had. Nieuwe foto's plaatsen vond ze niet nodig.

De foto's zijn niet van haar maar gewoon van internet en ze gaat ook nooit geen eigen foto's plaatsen. Ze heeft ooit een hele serieuze stalker gehad waardoor ze extreem voorzichtig is.

Bij mij persoonlijk reageert ze binnen het uur en ik ga 2/3 keer per maand bij haar langs.

Waarom ze helemaal niet reageert durf ik ook niet te zeggen maar er zal waarschijnlijk iets zijn waardoor ze zich niet veilig voelt. Misschien te vaak bellen of vreemde teksten in een berichtje waardoor ze zich onveilig voelt.

De foto's zijn niet van haar maar gewoon van internet en ze gaat ook nooit geen eigen foto's plaatsen. Ze heeft ooit een hele serieuze stalker gehad waardoor ze extreem voorzichtig is.

Bij mij persoonlijk reageert ze binnen het uur en ik ga 2/3 keer per maand bij haar langs.

Waarom ze helemaal niet reageert durf ik ook niet te zeggen maar er zal waarschijnlijk iets zijn waardoor ze zich niet veilig voelt. Misschien te vaak bellen of vreemde teksten in een berichtje waardoor ze zich onveilig voelt.
Mijn bericht was gewoon de vraag of ontvangst vandaag mogelijk was, ingesproken op de voicemail. Was niets vreemds aan. Op dezelfde nette manier gevraagd zoals ik ook bij de tandarts, garage etc. vraag of ik een afspraak kan maken. Maakt verder ook niet uit. Maar wel jammer dat veel meer mensen moeite doen om een afspraak ga maken terwijl dat helemaal geen zin heeft. Haal dan de advertentie offline of vermeld dat je geen nieuwe klanten aanneemt. Dan is het duidelijk.

Het zijn niet eens haar eigen foto's omdat ze in het verleden een stalker gehad heeft. Ze heeft daarom gekozen voor andere foto's en ze is heel erg precies met het selecteren van mannen die langs mogen komen.
Als iemand belt en ze neemt niet op, op basis waarvan selecteert ze dan.....?
Dat het laatste cijfer van je telefoonnummer haar niet aanstaat? :cool:

Terug
Bovenaan Onderaan