Recensie Mickaela, Gent 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nah ik bedoel omdat er ook een link voor stond die wel compleet een andere dame is. Maar alle links eerder zijn buiten gebruik / nietmeer beschikbaar, dus ging in 1e instantie ervan uit dat de hele topic over die andere dame ging.

Het hele feit dat er bij een overnachting nog een dude boven aanwezig is en ze zoiets flikken is voor mij al een No-go, al is het maar 1x ooit voorgekomen. Wilde alleen de bevestiging dat het dus om "Yasmin" ging.
 
Staat wel nergens een Yasmin in het topic. Tenzij de links naar een nieuwe pagina gaan ondertussen maar d'elke Thumbnail is Mickaella

Ook:

Ze heeft een underbite. Zoals een bulldog. Op de fotos trekt ze dan speciaal gezichtjes of de juiste angles maar eens je het weet let je wel op die ork kin.
 

Is dit haar? Of is dit een ander die haar foto's gebruikt? Amsterdam nu schijnbaar. Beweerd volgens whatsapp status 2 januari weer naar belgie te gaan
Als je op de link klik ga je naar "Yasmin"
 
Is dezelfde toch ?

Zoja, toch maar eens proberen haar vol te gaan tanken, gewoon goede afspraken omtrent de tijdsduur en geld maken
 
Is dezelfde toch ?

Zoja, toch maar eens proberen haar vol te gaan tanken, gewoon goede afspraken omtrent de tijdsduur en geld maken


Ork Spotted👹😂👌https://old.quartier-rouge.be/prive/trans/mickaela-3.html is terug in het land.

En dit is die toegegroeide penis waar ik het over had. :/

 
Terug
Bovenaan Onderaan