Recensie Mickey, Veendam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.marktplaats.nl/v/diensten-en-vakmensen/welzijn-masseurs-en-massagesalons/m1995234979-thaise-massage
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Mickey geweest. En wat is dat een pokke-end rijden zeg. Regio Amsterdam naar bijna Duitsland, helemaal in het noorden was even slikken. Maar gelukkig was Mickey niet de enige reden dat ik er was.

Anyway. Tijdens een regenbui kwam ik aanrijden bij Mickey. Auto gepakeerd en snel naar d'r voordeur gerend. Daar deed Micky al snel open.
Binnen werd ik ontvangen in een mooie kamer met sfeerverlichting, kaarsjes, een (nep) openhaard en Mickey zelf.

Ik wilde eerst even douchen omdat ik een lange dag achter de rug had. Dus snel de lekker warme douche ingesprongen.
Toen ik na het afdrogen terug kwam in de kamer stond Mickey al naakt naast het bed. En tjonge, voor haar "leeftijd" ziet ze er echt mega uit.
Super strak lichaam met grote (fake) tieten.

Ze vroeg of ik al eens eerder massages had gehad, en dat had ik. Dus ik kende de "drill". Plat op m'n buik liggen :)
Mickey begon lekker te masseren. Ze vroeg of ik het hard of normaal wilde. Ik wilde het wel hard. Mickey begon daarna echt wel hard mijn benen, voeten, rug, etc te masseren. Heerlijk!

Vervolgens vroeg Mickey of ik nog specifiek ergens pijn had. Dus ik grapte dat mijn hoofd constant pijn deed vanwege werk ^^
Dus toen ik was omgedraaid heeft ze mij een fijne hoofd massage gegeven.

Vervolgens begon ze al teasend lekker over mijn lichaam te glijden. En dit was heerlijk. Zeker met haar toplichaam en pluspunten :)
Na vervolgens de voorkant gemasseerd te hebben ging ze door met mijn jongeheer. En jeetje, wat heeft zij heerlijk aan mijn pielemuis zitten trekken.
Van het een komt het ander, dus hoogtepunt.
Vervolgens lekker nog even de warme douche ingesprongen, aangekleed en weer die lange rit naar huis.

Buiten de massage is Mickey ook super spontaan en grappig. Ze is tijdens de massage zeker niet stil. Je kan fijn een gesprek met haar voeren in Engels. En ze zal regelmatig grapjes maken.

Als het niet was voor de enorme afstand naar haar zou ik er vaker komen. Maar ik denk toch dat een bezoek aan Mickey heel incidenteel zal blijven.
Maar voor iedereen die in de buurt woont, raad ik haar 100% aan.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bij Mickey geweest. En wat is dat een pokke-end rijden zeg. Regio Amsterdam naar bijna Duitsland, helemaal in het noorden was even slikken. Maar gelukkig was Mickey niet de enige reden dat ik er was.

Anyway. Tijdens een regenbui kwam ik aanrijden bij Mickey. Auto gepakeerd en snel naar d'r voordeur gerend. Daar deed Micky al snel open.
Binnen werd ik ontvangen in een mooie kamer met sfeerverlichting, kaarsjes, een (nep) openhaard en Mickey zelf.

Ik wilde eerst even douchen omdat ik een lange dag achter de rug had. Dus snel de lekker warme douche ingesprongen.
Toen ik na het afdrogen terug kwam in de kamer stond Mickey al naakt naast het bed. En tjonge, voor haar "leeftijd" ziet ze er echt mega uit.
Super strak lichaam met grote (fake) tieten.

Ze vroeg of ik al eens eerder massages had gehad, en dat had ik. Dus ik kende de "drill". Plat op m'n buik liggen :)
Mickey begon lekker te masseren. Ze vroeg of ik het hard of normaal wilde. Ik wilde het wel hard. Mickey begon daarna echt wel hard mijn benen, voeten, rug, etc te masseren. Heerlijk!

Vervolgens vroeg Mickey of ik nog specifiek ergens pijn had. Dus ik grapte dat mijn hoofd constant pijn deed vanwege werk ^^
Dus toen ik was omgedraaid heeft ze mijn een fijne hoofd massage gegeven.

Vervolgens begon ze al teasend lekker over mijn lichaam te glijden. En dit was heerlijk. Zeker met haar toplichaam en pluspunten :)
Na vervolgens de voorkant gemasseerd te hebben ging ze door met mijn jongeheer. En jeetje, wat heeft zij heerlijk aan mijn pielemuis zitten trekken.
Van het een komt het ander, dus hoogtepunt.
Vervolgens lekker nog even de warme douche ingesprongen, aangekleed en weer die lange rit naar huis.

Buiten de massage is Mickey ook super spontaan en grappig. Ze is tijdens de massage zeker niet stil. Je kan fijn een gesprek met haar voeren in Engels. En ze zal regelmatig grapjes maken.

Als het niet was voor de enorme afstand naar haar zou ik er vaker komen. Maar ik denk toch dat een bezoek aan Mickey heel incidenteel zal blijven.
Maar voor iedereen die in de buurt woont, raad ik haar 100% aan.
Top review Bobbert. Trouwens, voor ons uit het Noorden is Amsterdam en omstreken ook een pokke-end, maar daar hoor je ons Noordelingen niet over. 😄
 
Ik heb vakantie en dus alle tijd. Dus wilde aankomende week weer even bij Mickey langs.
De vorige keer was mijn eerste afspraak met haar. En ik vind het altijd een beetje onaardig overkomen om gelijk te vragen of een dame meer doet dan dat ze aanbied.

Weet iemand of Mickey evt ook voor meer openstaat? Zo niet, zal ik het haar zelf wel vragen. Maar zou fijn zijn als ik weet wat ik kan verwachten.
 
Ik heb vakantie en dus alle tijd. Dus wilde aankomende week weer even bij Mickey langs.
De vorige keer was mijn eerste afspraak met haar. En ik vind het altijd een beetje onaardig overkomen om gelijk te vragen of een dame meer doet dan dat ze aanbied.

Weet iemand of Mickey evt ook voor meer openstaat? Zo niet, zal ik het haar zelf wel vragen. Maar zou fijn zijn als ik weet wat ik kan verwachten.
Nee doen ze niet, ze voelt zich ook oprecht beledigd als je het vraagt.
 
Ik heb vakantie en dus alle tijd. Dus wilde aankomende week weer even bij Mickey langs.
De vorige keer was mijn eerste afspraak met haar. En ik vind het altijd een beetje onaardig overkomen om gelijk te vragen of een dame meer doet dan dat ze aanbied.

Weet iemand of Mickey evt ook voor meer openstaat? Zo niet, zal ik het haar zelf wel vragen. Maar zou fijn zijn als ik weet wat ik kan verwachten.
eigenlijk geef je zelf het antwoord al in je eigen opmerking.......je vind het onaardig......
 
Ik heb vakantie en dus alle tijd. Dus wilde aankomende week weer even bij Mickey langs.
De vorige keer was mijn eerste afspraak met haar. En ik vind het altijd een beetje onaardig overkomen om gelijk te vragen of een dame meer doet dan dat ze aanbied.

Weet iemand of Mickey evt ook voor meer openstaat? Zo niet, zal ik het haar zelf wel vragen. Maar zou fijn zijn als ik weet wat ik kan verwachten.
mijn ervaring met haar is dat je mag voelen (niet mijn pussy zegt ze) en verder niks mogelijk maar dat geeft ze aan in de adv.
 
mijn ervaring met haar is dat je mag voelen (niet mijn pussy zegt ze) en verder niks mogelijk maar dat geeft ze aan in de adv.
Dit is inderdaad ook mijn ervaring van de vorige keer. Maar ik heb al eerder dames ontmoet die dit in hun advertentie zetten. Maar als er vervolgens extra geld tevoorschijn komt kunnen er opeens wel andere dingen. Anyway, ben er vanavond dus we gaan het zien.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.marktplaats.nl/v/diensten-en-vakmensen/welzijn-masseurs-en-massagesalons/m1995234979-thaise-massage
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijdje terug besloten om op een regenachtige middag ook maar eens een bezoekje te brengen aan Mickey aangezien ze al erg lang op mijn verlanglijstje stond.

Conclusie: dit had ik veel eerder moeten doen......

Mickey is een super lieve en leuke vrouw die ook nog eens een goddelijk lichaam heeft.
Het masseren doet ze erg lekker en ze luisterd goed naar je wensen.
Ik ga verder niet in detail treden maar herhalingsgevaar is voor mij erg groot.
Ik zou zeggen behandel dit pareltje met respect want dat verdient ze absoluut
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
2 weken geleden weer bij Mickey geweest.

Inmiddels wel vaste klant, als je haar met respect behandeld kun je gewoon een ontzettende leuke tijd met haar hebben.

blijft een absolute aanrader!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
€ 100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had Mickey zo'n vier jaar geleden al eens ontmoet bij Baan Thai in Groningen. Toen was ze al geweldig maar toch wat zakelijker dan vandaag. Nu in haar keurig en lekker warme, tot massageruimte omgebouwde garagebox, was het helemaal een feest. De massage was goed, alleen had ik wel eens een betere gehad. Maar toen ik me mocht omdraaien begon het feest echt. Mickey had er echt zin in en we lachten wat af in dit uur. Bijzonder sensueel bereed ze me, zonder intiem te zijn. Haar borsten waren helaas wel fake, maar van een heerlijke omvang.
Mickey stelde me totaal niet teleur en ik vertrok, na een heerlijke douche, met een voldaan gevoel naar huis.
 
Och, die 10 euro extra is ze dubbel en dwars waard als je mij vraagt :) en alle massage salons in de omgeving vragen minstens 100 per uur geloof ik. Behalve Angel massage in winschoten. Daar kun je nog terecht voor 80 euro per uur volgens de website. Maar daar is het ook maar afwachten wat voor massage je krijgt.... bij Mickey hoef je daar niet over in te zitten
 
Terug
Bovenaan Onderaan